Kimi ni Todoke Anime&Manga



Animenin ilk 6 bölümünü izlediğimde hikaye durağan geldiği için bırakmaya yeltendiğimi söylesem yanlış olmaz. Tam bıraktım, bırakacağım derken, bir şans daha vermek istedim ve 7. bölümden sonra  hikaye  hareketlenmeye başladı. İçinde arkadaşlık, dostluk, saflık, içtenlik ve kavuşamama duygularını barındırıyor. Ayrıca romantik komedi havasında. Komik anlarda çizimler çok iyi tasvir edilmiş.

http://kuklayazar.blogspot.com.tr/



Animemiz 2 sezondan oluşuyor. İlk sezon 25 bölüm ve anime severlerin 2. Sezonu izlemesi için hamle yapılmış gibi, ilk sezonda seyirci isteği gerçekleşmiyor. 2.sezon 12 bölümden oluşuyor. 3. Sezon çıkar mı bilinmez ama mangası hala devam ediyor. Mangası 46. Bölümden, 71. Bölüme kadar var ve hala çevriliyor. Zaten 46. bölüm öncesi konuları anime de anlatıldığı için çevirmeye gerek duyulmamış ama İngilizce mangası 92. Bölümde ve devam ediyor. İngilizcem iyi diyorsanız okuyabilirsiniz.


http://kuklayazar.blogspot.com.tr/


Anime boyunca baş karakterlerin utangaçlıklarından dem vursakta, mangada utangaçlıklar inci gibi işlendiği için hikayeye ayrı bir hava katmış. 
Daha sonra filmini izledim. Filmi ise animeyi izleyen bir insanın beğeneceği türden değil açıkçası. Kese kese bir hal olmuşlar.

Anime ve manga severler ve yeni başlayacak olanlar için tavsiye ederim. Çizimleri gayet iyi.



Animesi için ; tıktık 
Mangası için ; tıktık 
Filmi için ;  tıktık  

Konusu: Kuronuma Sawako, Halkadaki Sadako'ya benzerliğinden dolayı sınıf arkadaşları tarafından sürekli "Sadako" olarak çağrılan bir kızdır. Dış görünüşü yüzünden herkes ondan korkmakta ve yanlış anlamaktadır. 

Etrafta Sawako'nun ruhları görebildiği ve birçok kişiyi lanetleyebildiği dedikoduları yayılmaya başlamıştır. Ama okulun popülerlerinden biri olan Kazehaya'nın onunla konuşmaya başlamasıyla her şey değişir.

Shiina Karuho’nun Bessatsu Margaret’ da yayınlanmış olan shoujo mangasından uyarlanmıştır.


2 comments

  1. İlk sezonu izledim. Pek istediğim gibi bitmedi, başlarda kızı dövmek istedim o derece. :D Ama sonradan baya güldüm. Favorim de olmadı ama güzeldi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz durağan ve yavaş ilerlediği için, insanların harika demesine şaşırmıştım neresi güzel diye. Sonradan açıldı, benimde favorim değil. Biz daha iyilerine layığız :)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)