23 Aralık 2015

Stajim.net Webrazzi Ödüllerinde !




 “Webrazzi Ödülleri 2015'te oylama heyecanı başladı! 
8 Ocak saat 18:00’e kadar devam edecek olan oylama sürecinde 37 farklı kategori için internet şirketleri, markalar, kampanyalar, yeni girişimler, girişimciler ve yatırımcılar Webrazzi okuyucularının oylarını bekliyor.”

Bu aralar çok yoğun olsam da bir o kadar mutlu hissediyorum kendimi. Nedeni ise Stajim.net ailesi olarak Webrazzi Ödülleri 2015'te Yılın İş Arama Sitesi Kategorisi’nde aday gösterilmemiz. Daha iyi sonuçlar alabilmek için desteğinize ihtiyacımız var! odul.webrazzi.com'a girerek bize oy verebilirsiniz!

Stajim.net ailemizi hala bilmeyenler için küçük bir hatırlatma;

Stajim.net stajyer arayan büyük ve küçük çaplı her türlü şirketin kendilerine en uygun stajyer adayını bulmasını sağlamak amacıyla kurulmuştur.

Stajim.net aynı zaman da üniversite- lise öğrencilerine yayındaki staj ve MT programlarını sunarak öğrencilerin kariyerlerine güzel bir başlangıç yapabilmesi için her türlü bilgiye ulaşabilecekleri ve karmaşık staj arama derdine son verecek bir sosyal platformdur.

Misyonumuz: Üniversite ve lise öğrencilerinin kariyerlerine doğru bir yön vererek gelecekte istedikleri iş yaşantısına sahip olmaları için sunduğumuz e- hizmet ile öğrencilere ve stajyer arayan firmalara kolaylık sağlamaktır.

Belirttiğim gibi 8 Ocak tarihine kadar  odul.webrazzi.com'a girerek Yılın İş Arama Sitesi Kategorisinde bize oy verebilirsiniz!

Şimdiden teşekkür ederiz...





12 yorum:

  1. Pek anlayamadım, bir yarışmaya mı katılımcısınız ? :) Bu arada merhabalaaar !! Blogunuzu beğendim :) Hoşbuldum o zaman !! :)))

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin o zaman, Evet üniversite ve liselilere staj imkanı sunan bir platformda görev alıyorum canım. İş Arama Kategorisinde aday olduk, Onunda sonucu 8 Ocak'tan sonra belli olacak. İlerde staj bulma konusunda sıkıntı çekersen benimle irtibata geç!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhha :))) O zaman blogum hala açık olur mu bilmiyorum. Çok var daha staj için :)) Ama işim düşerse hemen bir mail atarım :) İyi olan kazanır inşallah :))

      Sil
    2. Mail atarsan yardımcı olurum canım, Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. ay bu sitede mi çalışıyorsun yaaa. sevindim. bilmiyodum bu sitenin varlığını. bunu da duyurmak lazım galiba yaaaa herkes öğrensin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha evet canım, blog yazıları yazıyorum :) Evet herkes öğrensin :D

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) staj arıyorsanız eğer siteye uğramayı ihmal etmeyiniz :) Bu arada blogunuzu takibe aldım!

      Sil
  5. Ne güzel bir platform böyle, kolay gelsin, iyi çalışmalar, destekleriz ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ki Kore fenomeni ^^

      Sil
  6. :) Yaş itibariyle staj dönemimi çooooktaaann atlattım (yuppiii!), intern stajerlerim var ve hepsini pek severim :) Oy veriyorum hemen :) Takibe aldım sizi :) sevgiyle.
    haaa, bir de mutlu seneleerrrr!!!! Yeni yılınız kutlu olsunnn!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size de mutlu seneler, çok teşekkür ederim :) bende sizi takibe aldım! ^^

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin ! :)
Not: Siyasi, ideolojik ve hakaretvari yorumlarda bulunmadığınız için teşekkür ederim.

designed by Charming Templates