31 Aralık 2015

Yeni Bir Yıl



Yeni bir yıl...

Nasıl desem sanki her yeni yıl bir umut tabi, ama umutsuzluklara da bir iç çekiş, bir hüzün adeta... Tatlı tatsız hızlıca bir sene oldu benim için. Kendimin farkına vardığım, sınırlarımın neler olduğunu gördüğüm aslında insanoğlunun sınırsız bir gökyüzü olduğunu fark ettiğim öğretici bir seneydi. Bir mühendis olarak yazmanın bu kadar değerli bir şey olduğunu bilmeden yazdım. Blog kurdum, bu kadarını hayal etmedim doğrusu. Böyle sevimli insanlarla tanışabileceğimi... Deep  bu konu da bana çok yardımcı oldu. Ne kadar teşekkür etsem az muhakkak ona...
    ...

İlk başlarda yazılarımın iyi olmadığını bende biliyordum. Ama bana denilenlere uysaydım bu serüveni yarıda kesip bir kenara çekilecektim. İlk yazı yazmaya çalıştığımda “İki kelimeyi bir araya getirip yazamıyorsun, küçük düşüyorsun” denildi. Başkası olsa haklısın deyip köşeye çekilirdi. YILMADIM...

Şimdi bir kitap projesinde yazı yazma gayretindeyim. Hayatın önüne sunduğu fırsatlardan yararlanmayı bilmeli insan, her çıkan engelde dimdik durup, boyun eğmemeyi...

Ayrıca ilk defa değerli bir hocamı kaybettim bu yıl. Hüzünlüyüm. Ölümün bu kadar yakın olduğunu unutuyoruz çoğu zaman. Beni allak bullak eden bir haberdi, kendime yeni yeni geliyorum. Söylediği her cümle aklıma geliyor iç çekiyorum...

Nur içinde yat saygıdeğer hocam...

Tabi mutlu zamanlarımda oldu. Yıllardır memleket özlemi duyan ben, kavuştum sonunda. Nasıl huzur doluydu. Yaşanılacak şehir değilsin be İstanbul...

Bembeyaz yağan kar, ne yaşanmışsa yaşansın örter geçmişin hatalarını. Mutluluğun tüm kötülükleri unutturacağı, başarıların tüm başarısızlıkları yok edeceği güzelliklerin hayatı dolduracağı, ülkemizin huzurun başkenti olacağı bir yıl diliyorum...







18 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin.
    Ben de yeni başladığım yollara dönüyorum ne yazmışım ben bile anlamıyorum bazen ;)) Dediğiniz gibi devam etmek gerek Herşeyden önce kendimiz için. Bana da cok şey kattınsankı blog.

    Size de hayırlı yeni. Bir sene diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, hepimiz için inşallah. Hayırlı, sağlıklı, huzurlu ve mutlu senelerimiz olsun.

      Sil
  2. kaybın için üzüldüm Kalem, mekanı cennet olsun hocanın.
    yeni sene umarım ki sana bol bol neşe getirir
    ve umarım ki tüm dileklerinin karşılığını bulursun. ^^
    mutlu bir sene geçirmen temennisiyle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkürler River. Hayatta her zaman dik durmak ve samimi insanlarla olabilmek ümidiyle. Hepimizin güzel dilekleri gerçek olsun insallah. Sana da mutlu seneler sevdiklerinle birlikte... :)

      Sil
  3. Merhaba;
    Mekanı Cennet Olsun... Sevdiklerinizi sizden almayan, koparmayan bir yıl dilerim.
    Yılmadığınıza, vaz geçmediğinize çok sevindim inanın. Yazı büyülüdür. Yazmanın büyüsüne inandım hep ve yazı beni hiç yanıltmadı.
    Sizi ve yazdıklarınızı tanımak güzel.
    Mutlu Yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Size de mutlu yıllar dilerim! Çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Başın sağolsun, Allah yardım etsin inşallah.
    Kimse için değil kendin için burası. Kimse de seni bilmediğine göre neden umurunda olsun ki?
    Yani, kendime her zaman bunu diyorum. Ayrıca, ilk yazılarını bilmem ama şu an gayet iyisin. :)
    Musmutlu yıllar dileriim :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın aslında. Böyle yapanları iyi niyetli olarak görmüyorum ancak yazmamı körüklüyorlar :) Çok teşekkür ederim kalem fili, beraber nice mutlu yıllara :)

      Sil
  5. ben de çok sevdiğim bir hocamı kaybetmiştim acını anlıyorum, mekanı cennet olur inşallah..
    önümüzdeki yıl hep güzellikler getirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah canım. Hepimiz güzel bir sene geçirelim. İyi insanlarla karşılaşalım ^^

      Sil
  6. Allah rahmet etsin. Umarım üzüntün en kısa zamanda geçer.
    Yazmak yolunda başarılar dilerim. İyi ki dinlememişsin kimseyi. İyi ki yazmaya devam etmişsin.
    Yeni yılda mutlu olasınız.
    Gülücükle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, iyi dilekleriniz için teşekkür ederim :) Size de mutlulukla dolu bir yıl diliyorum ^^

      Sil
  7. Kim ne derse desin yazmalısın ki insan yazdıkça rahatlıyor bence en azından ben öyleyim. Mantıklı şeyler yazacak olsaydık kitap yazardık sosyal alemde takılmazdık diye düşünüyorum birbirimizi bilgilendirme ve rahatlama yeri gibi benim icin. Neyse az yazıp kaçıyorum o zaman mutlu mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bende yazmanın büyülü bir şey olduğunu düşünüyorum. Kesinlikle katılıyorum düşüncelerine, mutlu yıllar dilerim ^^

      Sil
  8. Mekanı cennet olsun..
    Yeni yılının gönlünce geçmesini dilerim, mutlu yıllar! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkürler iyi dileklerin için, sana da iyi yıllar dilerim! :)

      Sil
  9. kitap projesi mi oleeeey bize söle sona amaa :)

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin ! :)
Not: Siyasi, ideolojik ve hakaretvari yorumlarda bulunmadığınız için teşekkür ederim.

designed by Charming Templates