2016 Kore Dizileri Kısım 1


Merhaba,Bu yılın sevdiğim Kore Dizilerini sizlerle paylaşmak istedim; 

Not : 2016 Kore Dizileri Kısım 2 ye şuradan
 Kısım 3'e buradan ulaşabilirsiniz.

1. Cheese in the Trap/2016

Cheese in the Trap/2016 kuklayazar.blogspot.com


2016 yılının şu an için en sevilen Kore Dizisi Cheese in the Trap. Şahsen bende çok severek izliyorum. 
Konusuna gelecek olursak;
Hong Seol, kendi halinde sıradan bir üniversite öğrencisidir ve ailesinin ekonomik durumu kötü olduğu için yarı zamanlı işlerde çalışır. Yoo Jung (Park Hae Jin) ise, iyi görünümlü, zengin, akıllı, okulun en popüler öğrencisidir. Herkes tarafından iyi biri olarak tanınmaktadır. Ancak Seol'un bu popüler çocuğun iyi biri olmadığına inanmaktadır...

Cheese in the Trap Dizisinin Künyesi
Tür: Romantik, Komedi, Okul
Bölüm Sayısı: 16
Daum: 8,3
Yapım Yılı: 2016/Güney Kore
Yayın Günü: Pazartesi ve Salı

2. Moorim School/2016

Moorim School 2016 kuklayazar.blogspot.com

Moorim School ilk bölümüyle istediği reytingi elde edemese de hayranları gün geçtikçe artmaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde dizi içinde anlaşmazlıklar nedeniyle durdurulma kararı söylentilerini, yayın kanalı KBS net bir dille yalanladı. Dizinin diğer dikkat çeken kısmı ise Abnormal Summit'le tanınan Samuel ve Daniel gibi birçok uluslararası oyuncuya bünyesinde yer vermesi.
Konuya gelecek olursak;
Moorim School yüksek akademik başarıya odaklı bir yer değil aksine odak noktası öğrencilere dürüstlükle beraber inanç, fedakarlık ve iletişim erdemlerini öğretme amacını taşıyan sırlarla dolu bir okuldur. Okula farklı ülkelerden gelen her bir öğretmenin ve öğrencinin kendilerine has hikayeleri işlenecektir.

Moorim School Dizisi Künyesi
Tür: Aksiyon, Fantastik, Okul
Bölüm Sayısı: 16
Daum:  5,8
Yapım Yılı: 2016/Güney Kore
Yayın Günü: Pazartesi ve Salı

3. Remember/2015-2016

Remember Kore Dizisi 2015-2016 kuklayazar..blogspot.com

9 Aralık 2015 tarihinde başlayan Remember Dizisi ağır dramıyla dikkat çekiyor. Dizi şu an için büyük bir drama sahne oluyor. Sonu umarım mutlu biter diye içimizden geçirmeden de edemiyoruz.(Remember yorumlarım için bu ve bu
yazıma bakabilirsiniz
).
Konusu ise;
4 sene önce işlenen cinayet suçunun, Alzheimer'lı babasına atılmasını hazmedemeyen ana karakterimiz, babasını kurtarmak için her yola başvursa da bu savaşı kazanmasına izin verilmeyecektir. Çünkü asıl suçu işleyen kişi, büyük bir şirketin varisidir. Haksızlığa tahammülü olmayan esas oğlanımız, bu sebeple Avukat olur ve günlerini babasını aklamak için kanıt aramakla geçirir ancak işler istediği gibi gitmeyecektir. Kızımız ise onun her zaman yanında olan bir avukatı canlandırıyor.

Remember Dizisi Künyesi
Tür: Dram, Romantik, Aksiyon
Bölüm Sayısı: 20
Daum: 8,5
Yapım Yılı: 2015-2016/Güney Kore
Yayın Tarihi: Çarşamba ve Perşembe





4. Signal/2016



Günümüzde yaşayan bir teğmen ile eski yıllarda yaşamış bir polis arasında telsiz vasıtasıyla iletişim kurulur ve günümüzdeki davaların seyrini değiştirecek sonuçlar elde edilir. Gizem, Fantastik, Polisiye kategorisinde bir dizi izlemek istiyorsanız 22 Ocak'ta açılışını yapan ve bu diziye göz atmanızı öneririm. Gerçekten beklediğimden daha kaliteli.(Bu yazıma göz atabilirsiniz).

Signal Dizisinin Künyesi:
Tür: Dram, Aksiyon, Fantastik, Gizem
Bölüm Sayısı: 16(kesinleşmedi)
Daum: 8,7
Yapım Yılı: 2016/Güney Kore
Yayın Tarihi: Cuma ve Cumartesi


5. One More Happy Ending/2016
One More Happy Ending Dizisi Konusu

Bu dizi kadın ve erkek ilişkilerini, evlilikleri ve boşanmaları göz önüne alarak trajikomik bir şekilde bize aktarmaya çalışıyor. Komedi kulvarında öne çıkan eğlenceli bir dizi olduğunu söyleyebilirim. Klasik bir konu gibi gözükse de, ilişkiler üzerine tavsiyeler veren, günlük hayatta başımıza gelen konuları harika bir komediyle birleştiriyor.(Bu yazıma göz atabilirsiniz).Bittikten sonraki yorumum için bu yazıma göz atın!)

One More Happy Ending Dizisinin Künyesi:
Tür: Romantik, Komedi
Yapım Yılı: 2016/Güney Kore
Yayın Tarihi: Çarşamba ve Perşembe
Daum: 7,3
Bölüm Sayısı: 16



6. Goodbye Mr. Black / 2016

goodbye mr. black dizi yorumları



Mr. Black Özel Harekat Kuvvetlerinin sualtı birimi subayıdır. Pozitif ve kendine özgü bir karizmaya sahiptir. Çok güvendiği bir çocukluk arkadaşının ihanetiyle sarsılır ve üzerine birçok iftira atılır. Bu süre zarfında Swan ile tanışarak sahte bir evlilik gerçekleştirir. Zamanla sahte evlilik aşka dönüşür ve yeniden insanlara güvenmeye başlar(Detaylı yazıya buradan
 ulaşabilirsiniz.)

Kısacası dram, romantizm ve birazda aksiyonlu bir şeyler izleyeyim diyorsanız durağınız bu dizi olabilir. Tavsiye ediyorum.


Goodbye Mr. Black Dizisinin Künyesi:
Tür: Dram, Aksiyon, Romantik
Yapım Yılı: 2016/Güney Kore
Daum: 8,5

Bölüm Sayısı: 20/20

Benden bu kadar. 2016 yılı Kore Dizileri çıktıkça güncellenecektir. 
Sevgilerimle...

39 comments

  1. Beni kore dizisine başlatacaksınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah değil mi, çevrende çok Kore Dizisi izleyen Blogger olunca ister istemez böyle sonuçlar doğuyor :)

      Sil
  2. oooh tam bombe bir list olmuş kalem kuklası!
    Cheese başladım, üni yılları fena değil gibi...
    Moorim bilmiyorum geçmedim daha, bölümleri az yaa ondan yavaştan alıyorumm :))
    Remember açıkcası en merak ettiğim, asıl ona başlayayım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Remember'i ben çok sevdim başla mutlaka :) Moorim School'a da 4. bölümden sonra ısınmaya başladım. Umarım çıtası devamlı yükselen bir dizi olur :)

      Sil
    2. pekiii başlarım ki :)

      Sil
    3. Tamam başla yorumlarını da ihmal etme :) Bende Venüs'ü izliyorum şimdi :)

      Sil
  3. hımm bak Moorim School fena gözükmüyor bakmak lazım buna ;) Remember bunu başka blog tavsiyelerinde de denk geldim, yeni başlamış ama maşallah izleyeni çok sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah aynen ben Remember postu yazmıştım onu görmüştün belki o aklında kalmıştır :) Kızı çok beğenmiştin ya :) Moorim School 4. bölümden sonra açıldı fena gitmiyor gibi ama bakalım :) 3 dizi arasından en az onu beğendim :)

      Sil
    2. evet senden sonra da başka bloggur da denk geldim :) evren bir bak diyo bence işaret mi dersin kalem kuklası ;)

      Sil
    3. Bence işaret derim Gözdecan ^^

      Sil
  4. Madam Antonie'yi de bi kat bence listene, o da güzel bir dizi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen birde Signal var bakacağım tamamdır. Kitap Avcısı zaten senin ısrarınla Moorim izledim güzel gidiyor şimdilik :)

      Sil
  5. Moorim o kadar övüldü ki, çok merak ettim :D Aslında başlamak istiyorum ama bitmesini de bekleyebilirim dizinin :D Bölüm beklemeyi sevmiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde en sevmediğim şey o. Ama başladım bir kere. Moorim'de çok olmuyor ama Cheese in the Trap için sürekli bölüm gelmiş mi diye sayfa yenilemem gerekiyor :)

      Sil
  6. Bende birlac tane izledim ve cok seviyorum hele joo sang wook yokmu bayiliyorum ona ��

    YanıtlaSil
  7. bombelere gel, birinci romantik komedi ve okul beni kendine bağladı bile :) eline sağlık

    Merve'nin evinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mervecim. Beğenmene sevindim :)

      Sil
  8. Gördükçe izleyesim geliyor böyle Kore dizilerini ya.. Yapımları beni bir şekilde mutlu ediyor sanki, yani izlemeyi çok seviyorum ama ahh işte zamanım yok ne yazık ki! Yine de Remember'ı çok merak ettim ve not aldım. Bakalım izlenecekler listesine ekledim, kim bilir ne zaman izleyebileceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah hep öyle olmuyor mu. Bir sürü şey yapmamız gerekiyor ama vakit bulamıyoruz maalesef ki. Olsun belki zamanın olunca bakarsın ama mutlaka Kill Me Heal Me'yi izle bu sefer :)

      Sil
  9. İzlemediysen benden de sana bir öneri; a gentleman's dignity

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Onu çok önceden izlemiş ve bayılmıştım. Sende Kore Dizileri seviyorsun demek :)

      Sil
  10. Bu ara hiç dram modunda değilim ama ilk iki dizi önerisi çok ilgimi çekti. cheese in the trapin manga uyarlaması olduğunu biliyorum hatta mangadaki bir kızın dizide iyi yansıtılamadığıyla ilgili bir haber vardı. ikinci dizide çok güzele benziyor doğrusu. özelikle o dikkatimi çekti. ilk fırsatta izlemeye çalışacağım. teşekkürler öneriler için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Cheese in the Trap dizisinin başrolü hakkında öyle yorumlar çıktı ama şimdi çok çok beğeniliyor. Bende bayıldım çok iyi bir oyuncu :) Moorim School yavaş yavaş açılıyor ama güzel bir konusu var :)

      Sil
  11. Sizi takipteyim.

    Öykü, anı, deneme, gezi yazıları ile yalnızca kendi çektiğim fotoğraflardan oluşan blogum www.acemidemirci.blogspot.com adresine ben de beklerim.

    YanıtlaSil
  12. Moorim School tam ısınamasam da Remember cidden çok etkileyici bir dizi finali bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moorim'in ilk 4 bölümünü pek sevememiştim ama 5 ve 6. bölümleriyle birlikte biraz biraz açılmaya başladı. Remember'da senarist nereye varacak merak ediyorum. Mutlu sona doğru gitmiyor gibi ama bakalım :)

      Sil
  13. Kukla!cım 'remember' bakamadım daha ama cheese in the trap'ten daha çok moorim schoolu beğendim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah bende de tam tersi oldu ama moorim'in son bölümleri gerçekten iyi olmaya başladı. Remember bitmek üzere zaten. Mutlaka bak ona da Fenom :)

      Sil
  14. Ya arkadaşlar sizce hangisini izlemeliyim moorim school mu yoksa rememberimi lütfen yardımcı olun��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik bir dizi istiyorsan Moorim, ağır dram istiyorsan Remember. İkisi de çok güzel :)

      Sil
  15. Boyle hani kizin daha guclu havali felan olan bi dizi yokmu acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek karaktere göre daha güçlü bir kız karakter mi istiyorsun?
      Birde romantik dram tadında mı?

      Sil
  16. Bana dzi onerirmisiniz tarihi dram romantik vs. Sizin en çok beğendiniz diziler neler film omermeyin lütfen film sevmiyorum yeni çıkan dizileri izliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki aslında çok tarihi izlemiyorum ama Empress Ki dizisini beğenmiştim birde 2 bölümlük bir mini dizi var Splash Splash Love :)
      Bu ikisine bakabilirsiniz :)

      Sil
  17. Bn mini dizi izlemiuorum siz başka dizi sevmiyomusunuz bundan baska

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faith ve Gu Family Book taihi ve güzel diziler :)
      Benim en sevdiğim dizilerden biri ise Kill me Heal me, She was Pretty.
      Eğer yeni dizilerden bir şey izlemek istiyorsanız W iyiydi.
      Romantik komedi : Another Miss Oh
      Romantik bir dizi izlemek isterseniz Love Rain. Love Rain'in ilk 5 bölümü film gibi sonradan çok güzel oluyor ama.
      Şimdilik aklımdakiler bu şekilde.

      Sil
  18. Secret garden konusu, oyuncuları da değerlendirilmeye değer.

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)