Lunch Box Mini Kore Dizisi/2015

Lunch Box Mini Kore Dizi

Şans eseri rast geldiğim bu mini kore dizisini sizlerle tanıştırmak istedim. Din ayrımı gözetmeksizin tabuları yıkmaya çalışan kamu spotu niteliğinde, mükemmel 3 bölümlük 8 dakikadan oluşan bir mini diziydi.

Kore'de okuyan Endonezyalı Müslüman bir kız öğrenciyle, yemek yapmayı çok seven Koreli bir gencin; kızın gönlünü kazanmak için helal yemek yapmaya çalışmasını konu alıyor.

Ve en sonunda Koreli genç ana temanın "saygı" olduğunu şu sözleriyle açıklıyor:



"Yemek yapmak mektup yazmaya benzer. Seni anlıyorum, sana saygı gösteriyorum ve sana değer veriyorum" 

Lunch Box Mini Kore Dizi


Dizinin Künyesi:
Tür: Yemek, Romantik
Bölüm Sayısı: 3
Yapım Yılı: 2015/Güney Kore
Konusu:
Lia Kore'de okuyan Endonezyalı bir üniversite öğrencisidir. Yong, yemek pişirmeyi seven bir Korelidir ve Lia'ya aşık olmuştur.
Lunch Box web dizisi; Lia'nın kalbini kazanmak isteyen Yong'un özel yöntemini anlatmaktadır.

Yong her gün helal yiyeceklerle yemek kutusu hazırlayarak Lia'ın kalbini kazanmaya çalışır.Lia, Yong'a kalbini açacak mı?Farklı yemek kültürüne sahip iki insan, aynı duyguları hissedecekler mi?

Mini dizi için tık;
Sevgilerle...





52 comments

  1. Owww mini dizileri ben çok severim. Hemen gidip izleyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle izle zaten 8 dakikacık :) Müslümanlığı anlatması ve ana temanın "saygı" olması çok hoşuma gitti :)

      Sil
    2. Oww çok güzeldi. İzledim:)
      Saygı bence çok güzel ifade edilmiş.
      Çocuğa babası diyordu ya
      Ben annen için çabalamasaydım sen nasıl olacaktın diye çok hoşuma giden bir replikti.
      Herkes destekledi çocuğu:)
      Sagol senin sayende izledim

      Sil
    3. Aaa ne kadar da hızlısın le yan :) O repliği bende sevdim. Ayrıca beğenmene de çook sevindim ki :)

      Sil
    4. Evet hızda nirvanadayım.
      Bir şeyi merak ettim mi hemen bakar araştırırım:D

      Sil
  2. Aşçılık okuduğum için yemekle ilgili olan her şeye bayılıyorum buna bakıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşçılık okuduğunu bilmiyordum harika bir bölüm *.* O zaman bende bu mini diziyi beğeneceğini düşünüyorum :)

      Sil
  3. 8 dakikalık mı? Ben de hemen bakayım o zaman :)) Kore'nin yemekli dizilerini seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bende :) hemen bak Kağıt Salıncak toplam 24 dakikanı alır :)

      Sil
    2. İzledim Kukla :D En çok kasiyeri sevdim, o oyuncu sanki its okay thats love'da da oynuyordu, orda da severdim :))
      Teşekkürler, güzel önerin için :))

      Sil
    3. Kasiyer dizinin en tatlı karakterlerinden biriydi ama onu çıkaramadım bak :) Ama Ji Soo hemen gözüme ilişti. Beğenmene sevindim Kağıt Salıncak :)

      Sil
  4. Mini dizi olması mutlu etti beni, izleyeceğim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit bulamayan arkadaşlarım için çok iyi bir alternatif olacağını düşündüm. Konusu da diğer kore dizilerine göre çok farklı aslında :)

      Sil
  5. Konusu bir yana 8 dakikalık olması çok iyi :D Yorumlarda da herkes beğenmiş, hemen izliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok beğenilmiş hem de değişik bir konusu var bundan dolayı da çok sevdim. İnşallah sende beğenirsin Lee :)

      Sil
  6. 3 bölüm mü çok az :) Bir oturduğumda izleyeyim merak ettim. Yemek konulu dizileri çok seviyorum çünkü iştahım kabarıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keşke biraz daha uzun olsaymış :) Tatlılar süperdi gözlerimi alamadım... ^^

      Sil
  7. 8 dakikalık bölümlerden oluşan bir mini dizi. Çok enteresan geldi bana kesinlikle bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de izlememin en büyük nedeni 8 dakika olması. Göz açıp kapanıncaya kadar bitti. Teşekkür ederim Dilekcim :)

      Sil
  8. Melabaaa, Deep'te sizi görüp geldim ben^^ Ve bu dizi de o kadar tatlı gözüküyor ki.. O zaman hemen izleyelim değil mi =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah Melaba ben sizi çoktan görmüşüm. Blogunuza baktım tam takip edecekken, takip ettiğimi gördüm :)
      Dizi çok güzel. Helal yemek olayı bana çok enteresan geldi şu ana kadar hiç bu konunun işlendiğini görmedim çünkü.
      İzle izle 8 dakikacık bir şey zaten :)

      Sil
    2. Şimdi başlıyorum

      Sil
    3. Bakalım beğenecek misin :)

      Sil
  9. Konusu farklıymış. Üstelik çok kısa izlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bende hiç bu tarzda bir dizi izlememiştim. Güzel oldu hemde kısacık :)

      Sil
  10. Izledim öyle yorum yapayım dedim keyifli ders çıkarılacak 24 dakika olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Şengül. Gerçekten ders çıkarılacak hoş bir mini dizi :)

      Sil
  11. tam benlik kısacıkmış, iş arasında izleyeceğim, teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyi yni çok kısacık olması :) ben teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  12. blogunuza bayıldım tasarımı renkler ne kadar tatlısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, güzel yorumunuz için. İçime sinmeyen bir kaç nokta olsa da çok seviyorum blogumu :)

      Sil
  13. Helal yemek gerçekten bir müslüman için çok önemli. Türkiye'de bile neredeyse bir sorun haline geldi, şu katkı maddeleri sebebiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Kore gibi bir ülke de bu konuya ehemmiyet verilmesi çok hoşuma gitti.

      Sil
  14. Lunch Box mini minnacık bir diziymiş! Sayende linkini verdiğin siteyle ilgili de çok güzel bir şey keşfettim :) Henüz izlemedim. güzel bir vakte saklıyorum ;) Çok ama çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu ettiniz beni Zülal Hanımcım :) Koreantürk sitesini çok beğeniyorum bende. Gerçekten izleyicilerin isteklerini hassasiyetle karşılıyorlar :)

      Sil
  15. mini dizilere bayılıyorum, animelere de (Rainy Cocoa, Hetalia vs.) şöyle bir beş dakikalık bir şey izleyip gideyim diye evden çıkmadan yada diğer yandan işimi yaparken bakıyorum. kafam dağılıyor. ^^
    normalde kore dizileri hayli bir uzun oluyor. şayet süresi sekiz dakikalık değilde yine bir saati aşkın olsaydı bölüm sayısı üç olsa bile bakamazdım, ertelemek zorunda kalırdım. fakat bunu kesin izlerim. teşekkürler kukla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. 3 saat uzun bir zaman dilimi ama kısa süreli olunca insanın izlemeyesi varsa da izleyesi geliyor :)

      Sil
  16. Bende dün izledim bu diziyi! Bayıldım. Hatta senin gibi bende kamu spotu gibi bir film diye. Çok naif bir dizi.
    Bu aralar dizisizlikten böyle mini dizilere sardım. Bakalım sonumuz ne olcak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah aslında hemen bittiği içinde, tadımlık niyetine güzel oluyor böyle mini diziler :) Beğenmene sevindim. Bloguma hoşgeldin ! :)

      Sil
  17. Bulduğum 3.mini dizi ^^ Bunu da listeme alıyorum hemen :)) Ellerine sağlık :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah beğenirsin Merve ! Mini Diziler çok tatlı oluyor -süre sıkıntısı olanlar için- :)

      Sil
  18. Acaba kısa oluşu neden hepimizi bu kadar mutlu etti :) Hep acelemiz var hep. Hep bir yere, bir şeye yetişme telaşıyla yaşıyoruz; ama hiçbir şey de yapmıyoruz hayat akıp giderken. Bana da ilginç geldi özellikle kısa olması sebebiyle :)) İzlemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah çok güzel bir noktaya değinmişsin Kalem Deri. Çok zaman almayınca tabi hemen izlemek istiyoruz. İzlersen memnun olurum. Yorumun için teşekkür ederim :)

      Sil
  19. Kukla,
    Direk izliyorum :) Teşekkür ederim paylaşım için..
    Şey, başka bildiğin mini dizi var mı? Onları da söylersen çok mutlu olurum ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Splash splash Love, 20 Years Old, Ma Boy çok beğenilmişti bak. Yenilerden de Never Die ve şuan yeni olan bir mini web dizisi var komedi kıvamında olacak sanırım Missing Korea.

      Zaten yakın zamanda mini dizi yayını yazacağım kitapavcısı. O zaman daha geniş bir şekilde göz atabilirsin. Öpüyorum çoook sevgilerimle :)

      Sil
  20. kalem kuklasııı 3 bölümünü de kuzenimle beraber izledik :) çok güzeldi özellikle dolaba, yine yemeği koyduğunda gözleri kapalı ayıcıkla not bırakması çok şirindi, sonu da gayet güzel olmuş keşke birkaç bölüm daha olsaydı :)) bence bu şekilde önerilerde bulunmaya devam et, yatmadan önce izlemelik ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy izlemene hele hele kuzeninle izlemene çok sevindim Gözdecim :) Bizden de iz taşıdığı için daha bir sevdim ben bu diziyi.
      Artık mini dizilerde yayınlarım güzel oluyor böyle, tadımlık niyetine :)
      Çok öptümm ki :)

      Sil
    2. evet çok beğendim hele çocuğun kızı sonunda etkilemesi için yaptığı şey çok güzeldi tatlıyı biri uzatsa da yesem dedim :)) yanına çekirdek al çitle çitle ye çok güzelmiş :*

      Sil
  21. Burada görüp okuyunca izledim bende. Zaten konusu sebebiyle çok ilgimi çekmişti. İnanılmaz tatlı, çok çok güzel bir dizi. Kısa olması daha bir anlamlandırmış olsa da ben biraz daha izlemek isterdim sanki :) Nasıl güzel işlenilmiş ama duygular! Aşk tam manasıyla güzel haliyle yansıtılmış bana kalırsa.
    Epey yorum olmuş ama en azından teşekkür etmek istedim böylesi güzel bir diziyi izlememe vesile olduğun için! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen keşke yine aynı süre olsaymış ama birkaç bölüm uzatsalarmış daha bir güzel olurmuş. Bende dizideki duyguların dengesini çok sevdim. :)
      Ben teşekkür ederim ki, beğenmene sevindim ^^

      Sil
  22. adam tatlı tuzlu ekşi derken bana bir gülme geldi :)) güzelmiş özellikle müslümanlıktan esintiler olması çok hoştu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah. Bende çok severek izledim bu mini diziyi. Birazda bizden bir şeyler olunca ayrı bir sevdim :)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)