Remember Kore Drama Yorumu ve İncelemesi /2015-2016


kuklayazar.blogspot.com


Vakit kaybetmeden bu mükemmel diziyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Aralık ayında başlayan dizimiz bitti. -Dizinin ayrıntıları için şu yazıma göz atabilirsiniz.- İzlediğim en iyi diziler sıralamasında üstlere çıkacak gibi görünüyor. Çünkü ilk bölümünden itibaren kalbimize dokunan olay örgüsüyle ve işleyişiyle bizi içine alıyor.


kuklayazar.blogspot.com



4 sene önce işlenen cinayet suçunun, Alzheimer'lı babasına atılmasını hazmedemeyen Seo Jin Woo, babasını kurtarmak için her yola başvursa da bu savaşı kazanmasına izin verilmeyecektir. Çünkü asıl suçu işleyen kişi, büyük bir şirketin varisidir. Haksızlığa tahammülü olmayan esas oğlanımız, bu sebeple Avukat olur ve günlerini babasını aklamak için kanıt aramakla geçirir ancak işler istediği gibi gitmeyecektir.




kuklayazar.blogspot.com


Park Min Young, City Hunter'daki o güzelim görüntüsüne yeniden  bürünmüş. Gerçi ben Healer'daki halini de beğenmiştim. Gerçekten çok zarif ve alımlı bir kadın. Başarılı bir savcıyı canlandırıyor. Yoo Seung Ho ile ilk defa kesişti yolumuz. Ama oyunculuğu tek kelimeyle; muhteşem...




Künyesi:

Tür: Dram, Aksiyon, Romantik
Yapım Yılı: 2015-2016(Güncel)
Bölüm Sayısı: 20
Daum: 8,5
Konusu: 

Jin Woo, kişinin geçmişine yönelik olaylar ve deneyimleri, normal insanlardan çok daha fazla hatta hayatının çoğunluğunu kapsayacak derecede hatırlamasına neden olan hipertimestik sendromundan muzdariptir ve babasının suçsuzluğunu kanıtlamak için bir avukat olmuştur. Babasının suçsuzluğunu kanıtlamak için mücadele ederken Alzheimer nedeniyle yavaş yavaş hafızasını kaybetmeye başlayacaktır.

Diziyi izlemek için tıktık;









24 comments

  1. İsmini o kadar çok duydum ki yazıyı görür görmez açtım ^^ Ellerine sağlık :))) Listeme ekleyeyim hemen ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekle canım, gerçekten inanılmaz bir dizi, çok beğendim ben. Seninde beğeneceğinden şüphem yok :)

      Sil
  2. ben pek kore dızısı ızlemıyorum ama baslamak ıcın 3 sezon beklerım heralde turkıyede butun dızıler 20. bölümden sonra tekrara düştüğü için bıkkınlık veriyor :)

    YanıtlaSil
  3. anam, kurguya gel. kore dizileriyle pek aram yoktur. hani bloggerdan görüp konusunu beğendiğimi listeye alır öylelikle izlerim, o sebeple yeni çıkan dizilerden bihaber gezinirim de, kurgusu müthiş. bir de o kadar güzel anlatmışsın ki kukla, insan boşverip geçemiyor. ellerine sağlık. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim Rivcim. Bu arada bekleseydin yazmak için, sıra hemen bana gelmiş olamaz... :)

      Sil
  4. Merhabalar Kalem Kuklası.
    Profil isminizi ilk gördüğüm de "Kalem Kutusu" gibi algılamıştım. Biraz daha dikkatli incelediğim de "Kalem Kuklası" olduğunu gördüm. Malum bizler (61) yaşlı insanlarız. Gözlerimiz de okuma gözlükleri ile yazıp okuyoruz. Okumanın ve öğrenmenin yaşı olmayacağına da göre, bizler de devam diyoruz.

    Televizyon dizilerini hiç sevmem. Romanlardan uyarlananlar hariç, hatta bazı dizilerde romanın aslına uygun kalmayarak, senaryoda değişiklikler bile yapıldığına şahit olduk.

    Söz konusu dizinin hangi TV kanalında olduğundan bahsetmişsiniz ya, yazınzıdaki "TIK TIK" tan ulaşırım artık.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun, sizin gibi güzel bir kalemle ve büyüğümle tanışmak beni ziyadesiyle memnun etti :) Kafamı dağıtmak için arada dizi izliyorum işte. Çok teşekkür ederim, Allah razı olsun ^^

      Sil
  5. Ne kadar romantik komedileri sevsemde bu da ilgimi çekmedi değil :) Güzelmiş vaktimde izleyeceğim teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde bu ara gülmeye ihtiyacım var. Ama bu mükemmel diziyi kaçırmak istemedim :)

      Sil
  6. İlk bölümün yarısını izledim ve sonra başlayayım şu an sarmayacak gibi dedim amma başlasam mı tekrar? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha yani Healer'dan daha akıcı ve sürükleyici gidiyor bence :) Sen bilirsin tabi, dramatik biraz ^^

      Sil
  7. Kalem kuklası kalemine sağlık, bu diziyi ikinci kez gördüm, şu an healerı bitirmeye çalışıyorum, son 4 :) sonrasında bakayım,merak ettim ki ;)
    Bu arada mimi yaptım, ufak bir değişiklikle, beğeneceğini umuyorum..
    Bir de yayını yazdım demişsin,maşallah yaa görelim o vakit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakacağım mime Fenom. Healer'dan daha çok sevdim bu diziyi. Yazımı bugün yayınlayacağım Allah'ın izniyle. Ufak düzenlemeler yapıyorum. Bakalım beğenecek misiniz :)

      Sil
  8. Kaleminize sağlık, izlenecekler listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
  9. buda güzel gözüküyo başrolde ki kızın yüzü güzelmiş :) vakit bulursam hazır kış ayı evde tam dizi izleme modu bakarım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore de kadın oyuncular arasında en güzel bulduğum kişi bu kızımız. Vakit bulursan izlemeni tavsiye ederim Gözde'cim

      Sil
    2. Estetik güzeli bu ya gerçi Kore'de neredeyse hepsi öyle. Ben Bae Suzy'yi beğeniyorum

      Sil
    3. Hepsi Lee Min Ho'nun hatunları gerçi ama estetik güzeli de olsa çok naif görünüyor. Bae Suzy'ye pek ısınamadım açıkçası :)

      Sil
  10. Dizideki kız çok tatlı ya:D
    Gözüme çok sevimli geliyor.
    Diziyi her yerde duydum hemen izlemem gerekiyor galiba:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence izlemelisin. Çok akıcı, insanı sıkmayan bir dizi, ama dram ağırlıklı :)

      Sil
  11. Son bölümünü izledim biraz önce şok şok :( geçen haftada ağlamıştım diziye. Bu diziyi izlerken sinir krizine giriyorum, ağlamaklı oluyorum, içim parçalanıyor bunlar yalnızca bana mı oluyor ? Ayrıca Başkan Nam gyu man rolündeki Adam bir önceki dizisinde de aynı psikopat rolündeydi adama bu rol yapıştı mı bilmiyorum ama cidden çok iyi oynuyor. Başkası olsa o kadar yapamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağır dram içeriyor bende kötü oluyorum yalnız değilsin :)
      Nam Gyu Man ne kadar kötü adamı canlandırsa da nedense sempati oluştu bende ona karşı. İnanılmaz iyi bir oyuncu, kesinlikle katılıyorum.
      Son bölümü de izledim. Yine efsaneydi. Umarım güzel bağlarlar sonunu. Tereddütlerim var anladın sen :)
      Bloguna da hemen geliyorum :)

      Sil
  12. Ben Pek yorum yapmam.... lakin güzel filme ne demeli...!!!

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)