One More Happy Ending Dizisi Konusu ve Tanıtımı

One More Happy Ending Konusu


Sanki yıllardır bloga yazı yazmıyor gibi bir hisse kapılınca bugüne bir yazı sıkıştırmak istedim. Bu sıra başladığım dizilerimden biri de One More Happy Ending'ti.
Aslında ben bu diziyi nedense Türk dizilerine benzettim. Çok klasik, aşk ve ilişkiler üzerine kurulu bir konusu mevcut(Bu diziyle ilgili incelemem için tıktık);


Kadın ve erkek ilişkilerini, evlilikleri ve boşanmaları göz önüne alarak trajikomik bir şekilde bize aktarmaya çalışıyor. Mükemmel bir dizi diyemem ama komik olduğunu dile getirebilirim. 

One More Happy Ending Konusu

Aslında dizi Yoo In Na'nın büyük değişimiyle ses getirmişti. Benimde bundan dolayı dikkatimi çekti diyebilirim.

Ama dediğim gibi klasik bir konusu var yine aynı konuda bir dizi izlemek isterseniz Fated to Love You dizisini tavsiye ederim.

Bu dizinin inceleme yazısı için tıktık;

Dizinin Künyesi:

Tür: Romantik, Komedi
Yapım Yılı: 2016/Güney Kore
Daum: 7,3
Bölüm Sayısı: 5/16




Diziye göz atmak için tık;

Sevgilerle...


30 comments

  1. Fated to love you çok güzeldi :) Bu diziye başlayıp başlamamakta kararsızım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başlıyım dedim ama konusu klasik olmasına rağmen, komedisi güzel :)

      Sil
  2. kızın değişimini görür görmez aklıma çirkin betty geldi :D izledin mi bilmiyorum ama ablamla onun değişimini görünce bi hayretler içinde bakardık televizyona ilkokul dönemi filan tabi :)) bu arada senden yeni yazı geldi mi diye kontrol edenlerdenim haberin olsun :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde küçüklüğüme geldi çok seviyordum Çirkin Betty izlemeyi :) Birde She Was Pretty var o da çok sevimliydi Çirkin Betty tadında. Bakalım kızımız ileri ki bölümlerde güzelleşecek mi :)
      Ay bende bu ara bloglardan mahrum kaldım yazı yayınlamışsın görmemişim bile Gözdeciim. Bende aynı şekilde dört gözle bekliyorum yazılarını. Duygularımız karşılıklı hihi ^^

      Sil
    2. ben daha çok bu eski brezilya dizilerini izlerdim ablamla :D 2000'li yılların başında vahşi güzel diye bi dizi vardı Allah'ım ne izlerdik onu ilkokula giderdim kantin de Natalia Oreiro, Facundo Arana'nın kartpostalları vardı alırdık arkasına not yazar birbirimize verirdik :D sen düşün neler atlatmışız ahahha

      Sil
    3. Ahahahha Onu bende izlerdim ve Natalio Oreiro'yu da çok güzel bulurdum. Çorapla konuşuyor muydu Vahşi Güzelde? sanki öyle bir şey hatırlıyorum. Yaşlanmışız demek ki hehe :)

      Sil
    4. Ay evet sanırım öyle bi şey vardı bide erkek gibi takılırdı :D o zamanlar çok ünlü olmuştu şimdi hiç denk gelmedim :))

      Sil
  3. en sevdiğim türlerden bir romantik komedi daha geldiiii :) sayende gözüm bozulacak :) diğer yazılarını merakla bekliyorum canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara Kore Dizileri çok izler oldum o yüzden unutmıyım diye yazıyorum ^^ Teşekkür ederim Mervecim. Tariflerini bekliyorum hehe :)

      Sil
  4. Hiçbir Kore dizisi bana itici gelmiyor, hangisinin tanıtımını filan görsem izlemek istiyorum :D Ama istikrarla Kill me Heal me'yi bitireceğim önce :D Bu arada başladım sonunda :') Umarım okullar başlamadan bitirebilirim.. Fighting!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah bence de Kill me Heal me'yi bitir artık :) Bu dizide klasik olmasına rağmen çok komik :) Başarılı buldum, vakit buldukça Kore Dizisi izlemeye devam. Fighting !! :D

      Sil
  5. Bu diziye daha başlayamadım. Tipler çok tatlı değil mi ya? :D Komikse bana yeter :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tipler zaten çok tatlı, başrol de çok güzel :) Aslında cidden komedisi iyi. Klasik ama komedi işleyişinin hakkını vermeliyim. :)

      Sil
    2. Hayırsız Kalem sana mim getirdim :D Bir ara uğra olur mu ^^

      Sil
    3. Haahah resmen hayırsızım zaten :D Geliyooorum :)

      Sil
  6. Ben de başladım ama şimdi beklemek zor geliyor :) Her nekadar klasik olsa da başrollerin komiklikleri için izliyorum şuan. Afişleri de benziyor neden bu kızı ucurmak istiyorlar hep ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah bilemedim valla ama cidden çok güzel ve çok hoş bir kadın :D Klasik olmasına rağmen, komedisi çok beğenerek izliyorum bendeee :)

      Sil
  7. Ha hay *-* Ben de başlıyorum bugün diziye o zaman :D

    YanıtlaSil
  8. Kore filmlerini seviyorum , dizilerini izlemedim hiç . :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun filmleri de güzel ama bir gün Kore Dizisi izlemeye karar verirsen Kill Me Heal Me ile başla derim ben :)

      İzlediğim en kaliteli diziydi :)

      Sil
  9. yok bu kore dizilerine yetişemeyiz di miiii çok var yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sunbaee, sorma gitsin. Sürekli dizi çıkarıyorlar yetişemiyorum :D

      Sil
  10. aklıma izlediğim bir Kore filmi gelmiyor şuanda ama Koreliler hep sempatik gelmiştir. paylaşım için teşekkürler:)
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Ay gelmişim bloguna zaten hihi ^^ Lezzetli tarifler blogu sahibesi :)

      Sil
  12. Tam bu gün başlamışken bu diziye tanıtımını falan görmem çok iyi oldu.Komik geldi ilk bölüm bana ama bir Madam Antoine ya da Cheese in the Trap tadı vermedi belki ileriki bölümleri daha güzel olur bilemiyorum :D
    Şey diyorlar herkese izlediği ilk kore dizisi en güzel gelirmiş diye :D Doğru gibi sanki,hala Playful Kiss gibi tatlış bir dizi arıyorum :D

    YanıtlaSil
  13. Kill me Heal me' yi öneririm o halde. Çok kaliteli bir yapım.
    Cheese in the Trap'ın sonu çok kötü diyorlar ama daha izlemedim :)
    Bu dizi beklentimin üstüne çıkı diyebilirim ama :)

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)