Remember Kore Dizisi Üzerine/2015-2016

Remember - 2016 Kore Dizileri


Merhaba arkadaşlar,

Remember dizisi devam ederken aslında tanıtım yazısını yazmıştım(Yazıma buradan ulaşabilirsiniz). Biteli çok oldu ama bir türlü izlemeye fırsat bulamadım. Bazen buldum ancak bitmesin diye izlemedim. Baktım geçti geçiyor. Hemen yorumlayalım istedim.

Remember konusu itibariyle ağır dram içeren bir kore dizisiydi. Park Min Young'ı çok sevdiğim için bu diziyi kaçırmak istememiştim ama dizi de çok ön planda olmadı. 
Romantik bir dizi olmadı. Seyirci mutlu da olmadı, çok üzüldü ama senaryo başarılıydı. Oyunculuklar müthişti. En çok Nam Kyu Man karakterini canlandıran Nam Goong Min'in performansını bayıla bayıla izledim. Adam sinir krizi geçiren bir manyağı canlandırdı. Çok kötü bir karakter gibi gözükse de her hareketinde gülme krizine soktu beni.

Remember- Nam Kyu Man


Güney Kore'de çok beğenildi. Dediğim gibi romantik unsurlara çok yer verilmedi. Dizi baştan sona parçalanan bir ailenin adalet arayışını konu aldı. İnanılmaz kaliteli bir kurguydu.


Remember Kore Drama

Dizide dikkatleri çeken ve devleşen bir adam varsa o da bu adamdır net. Ses tonu harikaydı. Yeri geldi çok yanlış şeylerde yaptı ancak oyunculuğu inanılmazdı.

Aslında başta mutlu sonla bitmeyeceği söylenilmişti ama bir umut bekliyor insan.
Olmadı..
Senarist yaptı yapacağını.
Eğer kaliteli bir Kore dizisi arayışı içerisindeyseniz buyrun izlemeye.
Dizi hakkında daha ayrıntılı bilgi için bu yazıma göz atabilirsiniz.

Ve diziden bir replikle veda ediyorum. Dizinin tam olarak özetiydi adeta.
Çok beğendim...

Remember Kore Dizisi Blog


Ne söylenebilir dramın dibiydi. Uzun zamandır bu kadar güzel bir dram izlememiştim. 

Mutlaka ve mutlaka tavsiye ediyorum.
Diziyi izlemek için tıktık;
Sevgilerimle...




22 comments

  1. 2 kere izledim Kore dizisi güzeller konuşmaları falanda güzel ama alt yazı benlik değil ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Türkçe Dublaj hiç sevemedim. Alt yazı olunca okumak zorunda olduğum için diziden veya filmden istesem de kopamıyorum ama Türkçe Dublaj olunca uyuyorum çoğu zaman :)

      Sil
  2. Harika bir şeye benziyor. Hemen izlemeye gidiyorum!!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeldi. Ailenin ne kadar kıymetli olduğunu anlatıyordu. Sevdiklerimizi korumak için güçlü olmamız gerektiğini de...

      İnşallah beğenirsin Calimero :)

      Sil
  3. Ya o ikinci fotoğrafa ben bile güldüm :D keşke bu dizilerin 2-3 bölümünü birleştirip film gibi yapsalar güzel olmaz mı ya da özeti :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahha Gözde Tatlım zamanımız yok tabii ki. Keşke öyle olsa. Hemencik bitiriversek :) Ama yapmıyor vicdansızlar. Bende vakitsizlikten izleyemiyorum artık. Çok zamanımın olması gerekiyor :)

      Sil
    2. offf dimi ya aynı sıkıntıyı yaşıyorum işte yaz gelse rahat rahat izleyebileceğim hazıran da anca rahata ericem :))

      Sil
    3. İnşallah canım benim ama ona rağmen çok çalışkansın sen. Maşallahın var :) Yetişemiyorum hızına :)

      Sil
  4. Şimdiye kadar izlediğim en dram dizisi I'm Sorry I Love You'ydu. Dramları, gözyaşlarını, acıları seviyorum ben ya :D Kore dramlarını da ayrı bir seviyorum. En son Dram türünde Secret'ı izledim, karakterlerin ağlamasını izlemekten içim şişmişti :D Yine de seviyorum ben dram izlemeyi. Aşk teması pek yok sanırım dizide, bu da demek oluyor ki babamları da ikna edebilirim izlemeye :D Teşekkürler tavsiyen için ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok aileyle izlenilmesi gereken bir dizi bence. Çünkü ailenin kıymetini çok güzel anlatmış. Yüreğime işledi gerçekten. Ben Park Min Young olunca romantik bir dizi olacak diye düşünmüştüm :) Ancak böyle de iyi geldi.
      Ama sonu dediğim gibi çok iyi değil, çok yaralayıcı :)
      Çok iyi bir dramı var Gözdecim, Tavsiye ediyorummm :)

      Sil
  5. hemen bakayım çok bölüm yoksa bir iki haftada izlerim bunu da :D ah sen yok musun kukla oysa uzunca bir süre koreli şeylerden izlemeyecektimç öyle bi yazmışsın ki canı çekiyo insanın :D
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki 20 bölüm kısacık ki :)
      Ama güzel Talha dram sadece. Aşk temasına çok yer verilmemesi hoşuma gitti :)
      En bir çok sen kal gülücükle !!! :)

      Sil
    2. O yorumun sonu devrelerimi yaktı kukla :D
      "Aşk"sız bir kore dizisi var mı diyodum :D varmış

      Sil
    3. Yakar tabi hep sen mi yapacaksın :)
      Aynen bunda da sevmek var ama çok çok geri planda :)

      Sil
  6. He yerde bu dizilerin meshurlugu. Siz var ya siz bu anlayışlarla zorla kore müptelası yaparsınız. Öylemi birakamam diye başlamıyorum;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha her yerden bir Koreci çıkıyor :) İşte böyle bağımlılık yapıyor. En iyisi bu konuda biraz temkinli olmak sanırım Anne Güncesi :)

      Sil
  7. Uzakdpğu da geçen film ve dizileri çok severim, özellikle de filmleri ama madem bu sizi bu kadar etkilemiş youtubedan bakacağım. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni çok mu çok mutlu edersiniz. Gerçekten güzel bir dizi :)
      Gülücükle kalın, mutlu günleriniz olsun :)

      Sil
  8. Kore dizilerinde hep komedi tercih ettim, bugüne kadar dram izlemedim. :D Üzülmeli bir ruh halimde dramlara da el atmalıyım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yine de izleme. Allah üzülmeli ruh hali vermesin Kağıt Salıncak :) Hep mutlu ol sen :)

      Sil
  9. Annem izledi :(
    Yaaaaaaaaa
    Ben izlemedim gördükçe bu diziyi sinir oluyorum pufff
    Annem izledi benden önce ama ben izlemedimmmm ;(
    Spoiiii de öyle verdi ki izlemiş kadar oldum son bölümde olan her şeyi anlattı resmen :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun sağlık olsun :) Sende başka bir şey izlersin artık :)
      Ben sana başka güzel gülmeli diziler öneririm :)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)