2016 Kore Dizileri Kısım 3



2016 senesinde izlediğim Kore dizilerini şimdilik 3 kısma ayırdım. İlk iki kısım için ;

2016 Kore Dizileri Kısım 1
2016 Kore Dizileri Kısım 2




1. W


W : Two Words Kore Dizisi Konusu

Tür: Romantik, Fantastik,Dram
Durum : Güncel

Aslında W dizisinden Kısım 2 de bahsetmiştim ama burada da yer vermek  istedim. Konusunun özgün olması sebebiyle ilk bölümüyle izlenme rekorları kırdı. Bende bu diziyi çok çok beğendim. Uzun zamandır bir diziyi bu kadar merak etmiyordum arkadaşlar.
Ben hala şiddetle tavsiye ediyorum. Kaliteli bir dizi izlemek istiyorum diyorsanız, sizi böyle alalım :)


2. Cinderella and Four Knights

Cinderella and Four Knights Kore Dizisi Konusu

Tür: Romantik,Gençlik
Durum : Güncel

Dizimizin henüz 2 bölümü yayınlandı. Bende duyar duymaz bir koşu izledim geldim. TVN reklamlarında çok sık görünce dikkatimi çekmişti. 
Güzel bir işlenişi olduğunu düşünüyorum -en azından şimdilik öyle- 
Konusu: Kendi ayakları üzerinde duran ve zengin bebelerine ahlak dersi veren koca yürekli bir kızın hikayesi. 


3. Beautiful Gong Shim

Beautiful Gong Shim Kore Dizisi Konusu

Tür: Romantik,Komedi,Dram
Durum: Bitti

Bu sene beni en fazla güldüren dizilerden biri oldu. Çok sevdiğim blogger arkadaşım Gözde, izle çok komik demişti -dediği kadar varmış-
Dizinin ana karakteri de bu sene Remember dizisiyle ses getiren Nam Goong Min olunca fazlasıyla sevdim. Romantik-komedi seviyorsanız şiddetle tavsiye ederim efendim. 


4. Age of Youth

Age of Youth Kore Dizsi Konusu

Tür: Gençlik,Dram,Romantik
Durum: Bitti
Dizinin yorumu için tıklayınız.

Ben bu diziyi aslında başta sever gibi oldum ama 3. bölümünü izlerken bir baygınlık geldi ki sormayın. Bu diziyi izleyenler, yorumlarını bırakırlarsa sevinirim. Zira ona göre izlemeyi düşünüyorum. 
Konusu: Bir evi paylaşan 5 kızın etrafında gerçekleşen olaylar.


Sevgilerimle...

26 comments

  1. Descendants of The Sun dizisine başladım lakin daha birinci bölümden öte gidemedim. Bitirince bunlara da bakarım inşallah. Bu arada profil resmin çok tatlı ya ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederim Eminecim ❤
      Eğer DTS'nin henüz ilk bölümündeysen, W ye bir bak derim. Gerçekten çok kaliteli ve özgün bir yapım olduğunu düşünüyorum.
      Sevgilerimle ^^

      Sil
  2. Yaf ben daha öbür dizileri bitiremedim kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver. Bizi bitirir yine bitmez bu diziler zaten :)

      Sil
  3. W o kadar güzel gidiyor ki artık harika bir son yapsınlar da taçlandırsınlar şu yapımı diye dua ediyorum. :D Beklemek işkence ama bölümleri :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Bir de bu hafta yayınlanmayacakmış Kore'de. Olimpiyatlar sebebiyle :/

      Sil
  4. Koreeyee taşınmak istiyorum:)))

    YanıtlaSil
  5. W dizisinin konusunu çok beğendim, dozunda ve güzel gidiyor.
    Cinderella and Four Knights dizisinin ilk iki bölümünü izledim şimdilik iyi gibi ilerleye bölümlerini merak ediyorum.
    Beautiful Gong Shim dizisine bayıldım, çok sevimli dizi. Yakında yazacağım. Namgung Min'in eski dizilerini de izlemeni tavsiye ederim. Acayip minnoş bir adam.
    Age of Youth dizisini merak ediyorum. İzlemeyi planlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah Nam Goong Min hakkında benzer düşünüyoruz. Bakacağı o vakit Emoş :)
      Age Of Youth dizisine bakarsan, yorumunu mutlaka yaz. Benim de çok bir fikrim oluşmadı dizi hakkında :)
      Sevgilerle :)
      Hoşgeldin bu arada :)

      Sil
  6. Farklı yapımları denemeyi seviyorum, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. İzlemedim izlemek isterim. Kore dizisi hastasıydım bir dönemde

    YanıtlaSil
  8. Canımmmm arkadaşım ay direk ana görsel W olunca ben bi koşup geldim :D Zira şu sıra herkesin dilinde ama ben inatla final bölümü de yayınlansın öyle izleyeceğim diyorum çeviri beklerken harap oluyorum yoksa bikleyemem gücüm kalmadı 🙈

    Beautiful Gong Shim'i sevmene çok sevindim ben izlerken çok eğlenmiştim dram istemeyenler bence kesinlikle sevecektir ;) Age of Youth hiç bakmadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haahhaha zaten bölüm beklemek gerçekten insana fenalık getiriyor. Ben başladım bir kere, bırakamıyorum. O krizleri geçiriyorum, kendim ettim kendim buldum..

      Valla sen izle diyince gidip bir koşu izledim. Çok çok tatlıştı, bayaaa sevdim ^^
      Olsun canım arkadaşım. Fazla Korecanlıkta sağlığa zarar :)
      Age of Youth'a da bakmayıver :)

      Sil
  9. w deki elemanı çok seviyorum , hele biraz havalar soğusun da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah :)
      Havalar serinken daha güzel oluyor sanki :)

      Sil
  10. bak senden okudum the age of youth beşinci bölüme geldiim :)

    YanıtlaSil
  11. 2. ve 4. hakkında bir bilgim yok, izlemedim kuklacım ama 1 efsane zaten, güzel de final verirse bombeeee =))) 3. de eğlenceliydi, keyifle izlemiştim... kalemine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fenom. Aynen bu senenin en güzel kurgusu W kesinlikle :)

      Sil
  12. gakuen alice adlı manga anime izliyom. çok iyi yaaa :) w yi de izlicam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duymadım o animeyi. Bir bakayım o vakit Sunbaee :)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)