SatırArasıMİM




Çok sevgili Özgürlük Savaşçısı yakın bir zamanda beni mimlemişti. Bende acizane yanıtlamaya çalıştım.

Bu arada unuttuğum mimler olduğunu biliyor ancak hangi mimleri unuttuğumu bilmiyorum. Kasıtlı yapılmış bir şey değildir sevgili dostlar. İnşallah kimseyi bu sebeple kırmamışımdır. Bir dönem, bloga vakit ayıramamıştım zira. 
Bu sebeple kıyıda köşede kırılan bir dostum varsa özür dilerim :)


Blog yazmaya nasıl başladım





Soru 1 : Nasıl blog yazmaya başladınız?

Aslında blog yazıları okumaya başladım ilk önce. Sonra da “Ben yapabilir miyim? Bence yapabilirim.” düşüncesi sardı beni ve kolları sıvamaya karar verdim. İlk yazılarım acemilikle pek güzel olmamış olabilir. Zaten detaycı bir insan olduğum için olayın içine girdikçe çıkışı bulamam.
Neyse.



Soru 2 : Blogunda daha önce yazmadığın bir tarzda yazacak olsan bu ne olurdu ?

-Bu bir itiraf yazısıdır-

Aileleriyle, çocuklarıyla ve eşleriyle geçirdiği güzel vakitleri burada paylaşan çok becerikli, neşeli ablalarım var benim. İlerde İnşallah bende bu tarz yazılar yazmak isterim.
Ama ilerde.
Baya bir ilerde.
Ne kadar da çok ilerideymiş öyle haha.
Şaka bir yana Rabbim isteyen herkese nasip etsin.


Not: Hayallerimizde ölmedi ya  


Soru 3: Bloglarda okumayı en çok sevdiğin konular nelerdir ?


Aslında ben her şeyi okumaya çalışıyorum ama en çok kişisel yaşanmışlıklar, kitap ve dizi yorumlarını seviyorum. Birde sevdiğim blogger arkadaşlarım ne yazarsa yazsın okumaya özen gösteriyorum. Çünkü gerçekten hepsi birbirinden değerli. Onların yazılarını okumaktan keyif alıyorum.



Soru 4: Hayatta en çok yapmak istediğin üç şey nedir ?

1. Kendi e-ticaret sitemi kurmak.

2. Tasavvufi bir roman yazmak istiyorum.

3. Gerçekleşmesini yürekten istediğim bir hayalim var. İnşallah Rabbim nasip eder de o hayalim gerçek olur. İşte o zaman sanıyorum, en bahtiyar insan ben olacağım.


Bu mim, yapmak isteyen tüm dostlara armağanımdır.
Sevgilerimle 
 







18 comments

  1. Ellerine sağlık cevapların o kadar güzel ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özgürlük Savaşçısı :)
      Mimlediğin için çok sağol :)

      Sil
  2. canımm, tasavvufi romanı inşallah çıkarırsın, e-ticret benimde aklımda var şu sıralar üzerine gidiyorum ama bakalımmm 😊😊 blogger sayesinde her konuda bilgileniyoruzz. ilerde evlenirde çocuklarım olursa burda onlara görede bişey paylaşabilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E-Ticaret sitesi sende düşünüyorsun demek. Yap yap. İnsanın kendi işi gibisi yok muhakkak :)
      Zaten soru 2 'yi bu şekilde yanıtlamamın sebeplerinden biri de sensin. Çeyizler filan derken :)
      Saka bir yana Allah tamamına erdirsin canım. İnşallah Rabbim öyle yazılar da yazdırmayı nasip eder :)
      Öpüyorum çook :)

      Sil
  3. Ne güzel hayaller bunlar?Gerçekleşmesini canı gönülden diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Rabbim hayırlısını gönüllerimize verir İnşallah :)

      Sil
  4. Affferin yavrum evladım, mimlenince yapmak lazım :D

    YanıtlaSil
  5. O zaman bende ufak bir dilekle bu mime katkıda bulunayım. Umarım tüm dileklerin gerçek olur:)) sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun. Cümlemizin güzel dilekleri gerçek olsun İnşallah :)
      Size de Sevgiler :)

      Sil
  6. Çok güzel anlatmışsın Gayet yalın temiz Konular arasında boğulmadan okudum. :)

    YanıtlaSil
  7. Kuklamu,4096 karakteri geçtiğim için yorumumun tamamını almadı blog o yğzden aralardan silmek zorunda kaldım,anlam kopmaları olmuştur artık idare et.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh Sevda Ablaam yorum sanırım 4096 karakteri geçtiğinden midir nedir, yorum denetlemesine düşmemiş.
      Canım Ablam, yine döktürmüşsündür kesin ancak okuyamadım yazını :(
      Sağlık olsun..

      Sil
  8. HArika cevaplar olmuş Kukla yazar. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)