9 Ekim 2016

İyi ki Doğdun Esra Tatlım !!

İyi ki Doğdun Esra Tatlım !!


Bundan sanıyorum 8 yıl öncesi.. 
Yollarımız kesişti. 
İlk zamanlar pek ısınamadım ben ona, o da bana. Zaman ilerledikçe kötü ve buhranlı dönemlerimizde merhem olmayı başarabiliyorduk ama. O zamanlardan sonra da uzak kalsak da bereket versin biz ayrılmamaya özen gösterdik. 

Bazen kızdık birbirimize ancak her defasında;
"Sen hangi yolu seçersen seç, ben senin kayıtsız şartsız hep yanında, yakınında olacağım. Sonrasında seni yargılamayacağım." diye de ilave ettik cümlelerimizin sonuna.

Birimizin sıkıntısı, diğerimizin neşesi olmadı hiçbir zaman.
Derdi derdim, yolu yolum oldu. 
"O dert onun, yanında olmalıyım" dan ziyade, "Bu dert bizim" demeyi bildik.
Biz birbirimizle olursak, daha güçlü olacağımızı da her zaman bildik.
Herkes gitse de, "Olsun o var  yanımda çok şükür." demenin huzurunu ve iç rahatlığını yaşadım, o var olduğu müddetçe... 

O ki bana Rabbim tarafından verilmiş en güzel sırdaş, en güzel yoldaş...

Her daim sevgimi göstermediğimden yakınan ve sıkılan çok sevgili can kardeşimin, sırdaşımın, yoldaşımın doğum günü bugün.

İyi ki var dediğim, çok sevgili gönül dostum.. 
ya da değil.. 
Gerçekten dosttan da öte olan en güzel insan..
Kardeş.
Hiçbir zaman yanında sıkılmadığım, usanmadığım ve dualarımdan eksik etmediğim çok sevgili "Esra Tatlım";

İyi ki doğdun, derdime dem, yoluma  yoldaş oldun...







16 yorum:

  1. Ne güzel bir dostluk olmuş şimdilerde kalmadı pek böyle uzun süreli dostluklar Çok güzel anlatmışsın Can dostunun da Sevdikleriyle Ailesiyle Sağlıklı Huzurlu daha nice güzel ömürler geçirmesi Dileğiyle Doğum günün Kutlu olsun Esra Hanım ...O güzel dostluğunuz hiç bozulmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim İnşallah :)

      Sil
  2. Mutlu Yılları olsun olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir dostluk :) Aranızdaki bağın hep sımsıkı olmasını dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  4. O zaman Esra iyi ki doğmuş 😊 Ne kadar güzel dosttan öte kardeş olabilmek, yollarınız hiç ayrılmasın mutlu anlarınız çoğalsın canım arkadaşım 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım arkadaşım. Rabbime şükürler olsun. Her birimizi çok güzel insanlarla karşılaştırsın Amin:)

      Sil
  5. hmmm İyi ki doğmuş o zaman :)
    Gülücüklü Kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek blogger arkadaşım Talha'da buralarda :)
      Teşekkür ederim Talha :)

      Sil
  6. Elinize sağlık çok güzel bir yazı olmuş.Blogunuza keşif etkinliğinden geliyorum benimkine de beklerim <3 sevgiler...
    http://merininblogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Doğum günümün üzerinden bir ay geçti, yazının yorumunu sana yapmıştım Derya tatlım ama buraya da bir not bırakmak istedim. Güzel dileklerini esirgemeyen Derya tatlımın güzel yürekli blogger arkadaşları, hiçbirinizi tanımıyor olsam da herbirinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim :) Size biraz Derya tatlımdan bahsetmek isterim. Kendisi benim en kıymetli gönül dostum, üçüncü bir kardeşim olur. Ne zaman ki darda kaldım ona koşarım hemen. Allah ondan razı olsun bir kez de geri çevirmemiştir beni. Bahsetmiş ya derdi derdim olur diye çok doğru demiş. Derdimle dertlendiğinden en ufak bir şüphe duymadığım en özel insandır kendisi. Ben ona hep "Canısı" diye hitap ederim. Başka kimse içinde kullanmam bu sözcüğü. Ona özeldir o kelime, tektir. Bu arada hepte dertlenince aradığımı sanmayın ;) Mutlu olduğum an açarım telefon rehberimi ve Canısı'mı ararım. İlk aklıma gelen hep odur çünkü. 5 yıldır aynı şehirde değiliz ben İstanbul dışında okuyorum haliyle yan yana olamıyoruz çoğu kez. Ama neredeyse her gün konuşmadan geçmeyiz, İstanbul'a her gittiğimde en uğrak mekanım Derya tatlımın yanı olur. Onunla buluşmadan olmaz tabiki de! Hayatımın her köşesinde olan en kıymetli varlığım, kardeşimdir. Rabbime şükür sebebimdir. Kaybetmekten çok korktuğum benim değerlimdir. Gönül yoldaşım, hep mutluluğunu istediğim Derya tatlımı sakın üzmeyin. Seni çok seviyorum canısı. Bugün yine hayatımda olduğun için şükrettim. İyi ki varsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni ağlattın mutlusundur İnşallah :)
      Canım Esra Tatlım. İyi ki varsın...

      Sil
  8. Çok güzel bir yazı olmuş:) Bloğunuzu takipe aldım bende beklerim <3

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin ! :)
Not: Siyasi, ideolojik ve hakaretvari yorumlarda bulunmadığınız için teşekkür ederim.

designed by Charming Templates