26 Aralık 2016

Duymayan Kalmasın Dostlar : "Denebunu.com"

Merhaba dostlar,

Geçenlerde  çok güzel bir siteyle karşılaştım. "Denebunu.com"

Denebunu, dünyaca ünlü markaların ürünlerini denemek için kargo dahil ekstra hiçbir ücret almadan kapına kadar getiren bir site.

Bunun karşılığında sizden yalnızca kutunuzdan çıkan ürünleri yorumlamanızı istiyor.

16 yaşından büyük herkes üye olabiliyor. Yapmanız gereken tek şey profilinizi %100 olarak doldurmak. 

Yalnız kutu sayısı sınırlı olduğu için mailinizi veya denebunu.com'un instagram hesabını düzenli olarak takipetmeniz gerekiyor. 

Dipnot:

Bu ay Aralık kutumu almak için siteye girdiğimde "Size uygun bir kutu yok" yanıtını aldım. Birkaç gün sonra girdiğimde ise bana uygun bir kutu hazırlanmıştı. Yani size uygun kutu yok yanıtını alsanız da yeniden bakmayı unutmayın. 

Benim Aralık Kutumda ise şunlar var:




Siteye gitmek için tıktık;
Elime ulaşınca yeniden yazacağım İnşallah.
Sevgiler...


12 yorum:

  1. Aaa bna da oyle bir yazi gelmisti. Bnde bidaha bakmadim. Belki gelir bu sefer ben bi ugrayaayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğra canım, uğra. Ben dördüncü sefer girdiğimde oldu :)

      Sil
  2. Ben de üye oldum. Aralık ayı kutumu bekliyorum şu an :). İlginç bir uygulama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Sizinkinde neler var acaba :)

      Sil
  3. takip ediyorum bu siteyi, ilerde daha çok kendini geliştirecek bence, böyle denemeli ürünler olması bizim için çok iyi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum Mervecim :)
      Çok da eğlenceli bir uygulama :)

      Sil
  4. Bende tesadüfen instagramda birisinin paylaşmasını görüp üye olmuştum canım arkadaşım :) Gerçekten güzel bir site 2 aydır bana da ürünler geliyor bu ay bende deterjan yok çikolata saç bakım köpüğü filan koymuşlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninkiler ne kadar da güzel :)
      Ben gıda ve kozmetik ile ilgili kısmı eksik bırakmıştım. Hediyeleri görünce tekrar doldurdum :)
      Güle güle kullan canım arkadaşım :)

      Sil
  5. ne güzel bir bilgi olmuş, kutu yokken tekrar denemek gerektiği. ben de bu ay tanıştım dene bunu ile :) güle güle kullanın gelen ürünleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım. Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşmaktan çekinmeyin ! :)
Not: Siyasi, ideolojik ve hakaretvari yorumlarda bulunmadığınız için teşekkür ederim.

designed by Charming Templates