CNR KİTAP FUARI KİTAP ALIŞVERİŞİ - 2017




Merhaba dostlar,

Bu sene 28 Şubat - 5 Mart tarihleri arasında 4. CNR Kitap Fuarına 4 Mart tarihinde katılmış bulundum. Tüyap'a göre daha az kalabalık olan bu fuar, tabii ki rahatça dolaşmak açısından bir velinimetti :)

Birçok yazar ve okuyucu teşrif etti. Wattpad okuyucularının bağırış çağırışlarını saymazsak, bizim için de çok keyifli geçtiğini söyleyebilirim.

Fırsattan istifade almak istediğim kitapları, uygun fiyatlara aldım. Tabii Can Yayınları'nda yine indirim pek az olduğundan, oradan almak istediğim kitapları usulca yerlerine bırakarak, internetten alma yoluna gittiğimi söylemeden edemeyeceğim. Yapıkredi Yayınlarının da bir farkı yoktu tabii.

Neyse ki benim için çok verimli ve hesaplı bir kitap alışverişi oldu. İş Bankası, İthaki, Everest, Dedalus Kitap, Mavi Kitap, Hayy Kitap, Bilge Kültür Sanat'tan bir çok kitap almış bulunuyorum.

Gelin teker teker bakalım...

Önce İş Bankası'ndan aldığım klasiklerle başlayalım.









Toplam fiyatı 59 lira olan bu kitapları, 44 liraya aldım. İş Bankası'nın Hasan Ali Yücel Klasikler Dizisine bayıldığımdan mümkün olduğunca klasikleri buradan alıyorum. Çok memnunum, şiddetle de tavsiye ediyorum efendim.

Daha sonra koştura koştura Hayy Kitap'a gittim ve Fesleğen'i aldım.


Hikmet Anıl Öztekin'in en son kitabı. Dünde CNR' de imza günü vardı. Aslında gitmemin en büyük sebebi idi Hikmet Anıl Öztekin. Nedense nasip olmadı ve imza atııramadım. Üzgünüm, en yakın zamanda İnşallah :)

Bu kitapta 18 liraydı. 14 liraya satın aldım.

Sonra Dedalus Kitap'ın yolunu tuttum. Harika bir yayınevi olduğunu düşünüyorum ancak pek bilinmiyor. Saçma sapan kitapları alıp okuyor gençlerimiz. Açıkçası Türk klasikleri ve Dünya klasikleri yerine içi boş kitapların gençlerimiz tarafından okunması beni derin kedere boğuyor. 
Konumuza dönecek olursak Dedalus Kitap'ta %40 indirim vardı. Bizde buradan 2 tane Ödüllü kitap aldık.





Bu kitapların fiyatlarını hatırlamıyorum ama baya uyguna geldi. Sanırım %40 indirimli alıyorum diye dikkat etmedim bile :)

Sonra hiç aklımızda yokken İthaki'ye uğrayarak Cesur Yeni Dünya yazarının son romanı olan Ada kitabını satın aldık. Gerçek fiyatı 25 liraydı. Bize 20 liraya geldi.

 


Bilge Kütür Sanat'tan Ölü Ozanlar Derneği'ni 7 liraya satın aldık.



Tabii dün gelen en önemli yazarlardan biri Ahmet Ümit'ti. Bende 2 gün önce Sultanı Öldürmek kitabını ondan öncede Beyoğlu'nun En Güzel Abisi kitabını bitirmiştim. Aklımda Ahmet Ümit'in bir kitabını almak yoktu ama orada olduğunu öğrenince elim bir kitabına daha gidiverdi.


Yanında da Uçurtma Avcısı kitabının yazarı Khaled Hosseını'nın kitabı Bin Muhteşem Güneş'i görünce ben;



Everest'ten bu 2 kitabı 17,5 liraya satın aldım.


Ve son olarak çok çok isteyerek Mavi Kitap'ın standında bekleyip bir türlü almaya cesaret edemeyerek, son bir umutla o kitaba elimi uzattım. Kitabın adı: "Yeniden Başlıyoruz."
Benim tesettüre girmeme vesile olan Yusuf Efe Göçer Abinin ilk kitabı. Allah yolunu açık etsin İnşallah. Gerçekten harika bir kitap olduğuna inanıyorum. Fiyatı 10 liraydı.



Benim alışverişim bu kadardı :)
Sevgilerimle.

12 comments

  1. Oh oh,tüzel günlerde,keyifle oku kuklamu.Sadece fuardaki kitap kokusunu içine çekmek bile yeter zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım ablam :)
      Öpüyorum, çok özlemişim seni :)

      Sil
  2. blogunuzu izlemeye aldım sizide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    yeni blog açtım ve kişisel bloğumun desteğe ihtiyacı var eğer destek verirseniz oldukça memnun olurum İyi günler dilerim
    https://benirva.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Kuklaaaaaaaaaaaaaaaa
    Sen var ya sen
    İyi ki doğmuşsun sen
    Her yaşın her yılın her günün musmutlu en hayırlı çok sevaplı tam imanlı geçsin e mi.
    Günün sonunda kutlamış olmamdan sebep kusura kalma ben zaten kaydetmiştim ama gün içinde unuttum.
    Hep gülücüklü kal güzel insan......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vay vay Talha
      Çok teşekkür ederimm :)
      Henüz cevap veriyorum, bende işte böyle bir insanım :)

      Sil
  5. Ohhhh fuar ganimetleri bir hayli fazlaymış.Pek çok yayınevi indirim yapmıyor fuarlarda. İnternetteki fiyatlar daha uygun olunca çok fazla alışveriş yapamıyorum. Ama yine de gidip kitap kokusu almadan da duramıyorum. Çocuk kitaplarında indirim çok oluyor daha çok onları tercih ediyorum ben de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç çocuk kitaplarına yönelemedim. Vakti gelince bol bol okurum İnşallah :)

      Sil
  6. Aslında kitap fuarlarından kitapların kelepir fiyatına satılmasını isterdim. Yılda bir kere oluyorlar zaten o zaman da istediğimiz kadar rahat rahat kitap alabilseydik keşke. Ben çoğu zaman fuarlardan eli boş dönüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru söylüyorsun. Artık oralara gitmekten ziyade internetten satın alabilmek daha hesaplı ve kolay geliyor bizlere.

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)