Yüreğini Haramdan Sakın Kitap Yorumu - Merve Özcan

Yüreğini Haramdan Sakın Kitap Yorumu - Merve Özcan


Merhaba dostlar,


Daha önce bu kitabın ilk serisi olan Gözlerini Haramdan Sakın kitabını okumuştum. Onu çok çok sevmiştim.(Kitap yorumu için tıktık). Serinin ikinci kitabı olan bu kitabı yarım kalan ilk kitaptan sonra koştur koştur okumak istiyorsunuz ama ben bu kitabı bir sene sonra okudum. Çünkü kitabın fiyatı o sıra biraz tuzlu gelmişti.



Ancak ilk kitabı ne kadar sevdiysem, bu kitabı o kadar sevmedim. Tekrarlar, klişeler, uzatılan ve hep aynı şeyleri ifade eden cümleler...


Kitabı edebi yönden incelediğimde de bana bir şeyler kattığını söyleyemeyeceğim.


İlk kitap bittikten sonra, ikinci kitabı almak istememin sebebi, esas kızımız Betül'ün tesettüre girme sürecini detaylıca okumak istememdi. Ancak kitapta o kısım çok hızlı anlatıldığı için düş kırıklığına uğradım. 



Çok sıkıldım.



Serinin 3. kitabı olan Ruhunu Haramdan Sakın kitabını da aldım ancak uzun bir süre okuma isteğimin oluşacağını sanmıyorum.



Kısacası sevemedim. İkinci kitap ilk kitap kadar yüreğime hitap etmedi.



Sevgilerimle.



6 comments

  1. hımmmm ismi güzel ama okumayım. baksanaa, bir dizi var, suri hatu mr. pilot izleseneee çokoş. bir de, assalaamunaleykum beijing adlı filmi izlesenee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beijing'i izledim. Çok güzeldi. Diğerini not alıyorum Sunbaeee :)

      Sil
  2. baaak biii son yazımaaağğğğ :)

    YanıtlaSil
  3. Sıkılmana üzüldüm halbuki bu kitap konusunda çok da hevesliymişsin. Ben de hevesle aldığım kitaplar böyle olunca çok üzülüyorum :(

    Bu arada yeni keşfettim seni takipteyim beklerim :)

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)