Kore Yemeği Yedik! : Sopung Kore Pasta ve Yemekleri - Fatih/İstanbul



Merhaba dostlar,

Bugün bir arkadaşımla Sopung Kore Pasta ve Yemekleri mekanına gittik. İlk defa gittik ama daha önce bu mekanın methini duymuştuk. Çok sade ve güzel bir yer. Ben çok beğendim. Yemekleri de çok güzeldi, tekrar gitmek istiyorum :)

Normalde yemek paylaşmayı sevmiyorum ama ilginç bir yemek olduğu için sizlerle paylaşmak istedim. Hakkınızı helal edin dostlar.

Biz arkadaşımla ilk önce Dokbokki yedik. Fiyatı 23 liraydı. Tadı lezzetli ancak acı sevmiyorsanız, yemekte çok zorlanacağınızı düşünüyorum. Ben acıya bayılan biriyim buna rağmen bana bile acı geldi. Bu arada Dokbokki pirinç hamurundan yapılıyor ve o hamurlara silindir şekli verilerek kesiliyor ve pişiriliyor.


Dokbokki neyden yapılıyor?



Sonra da Kemiksiz Acılı ve Tatlı Tavuk yedik. Fiyatı 26 liraydı. Bu tavuğun da methini çok duymuştuk gerçekten çok lezzetliydi. Yolunuz düşerse muhakkak bu lezzeti tatmalısınız.

En güzel kore yemekleri
Porsiyonlar doyurucuydu. Tavuğun yanında meze olarak lahana salatası ve turp getirdiler. Onların da tatları yerindeydi.
Bu arada Kimchiyle pilavın çok  güzel gittiğini söylediler. Rameni de çok güzelmiş. Aklınızda bulunsun.

Menüsü gayet genişti. Ramen, Kimbap, Kimchi ve daha fazlası var.  Ulaşımı da gayet basit. Metrobüsle Edirnekapı'da, Metroyla Vezneciler de inerseniz rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

*Ramen: Japon eriştesi. 

**Ramyeon: Korece erişte.


Söyleyeceklerim bu kadardı. Görüşmek üzere..

12 comments

  1. Imm, enfes görünüyor kuklamu, afiyet bal olsun.

    YanıtlaSil
  2. Bana yakınmış, merak ettim bu güzel lezzetleri :) afiyet olsun

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun :) acıdan hoşlanmayan biri olarak begenemem heralde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Dokbokki yememenizi öneririm o halde. Baya acılıydı :)

      Sil
  4. ya dur bunu iyi bir tarif etseneeee. ben de bir tane gittimdi, saliha arkadaşımız yazmıştı, topkapı surlarının altında, orda ramen kimcap yedim ve nefisti. şunu iyice bir tarif etsene noluuur. gidicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunbaee sanırım aynı yer. Topkapı surlarının orada hemen. Topkapı Ulubatlı metro durağından indikten sonra İgdaş'a doğru yürüyorsun. İgdaş'ı geçtikten sonra tam yol ileri ve Sopung Kore :)

      Veya Mihrimah Sultan Camii'nin orada villaların olduğu bir sokak var. O sokaktan dümdüz ilerle, karşına çıkacak :)

      Sil
  5. Çubuğu da yemek mecburi mi ? :)

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)