Bu Aralar Ben #9 : Neler Yapıyorum?



Selamün Aleyküm dostlar,

Görüşmeyeli nasılsınız? İyisinizdir İnşallah.
Beni sorarsanız iyiyim şükür.

Şu sıralar ev ve iş hayatından ibaret olan yaşantıma, yenilikler eklemeye çalışıyorum. Hafta sonumun bir gününde hayırlı faaliyetler yapma peşindeyim.

 Dün bir tevafuk sonucu Beşiktaş Müftülüğü kahvaltısına gittim. Çok farklı ve güzel bir atmosferle karşı karşıya kaldım. Ben ki o güne kadar müftülüğün yerini bile bilmez idim.

Orada kahvaltı ve tanışma faslımızı gerçekleştirdik. Yapılacak faaliyetler hakkında bilgi edindik. Artık her ay kahvaltı faaliyetleri olacakmış. İnşallah bol istifade olur. Tanışma faslımız bittikten sonra çok severek gittiğim sohbet yerinin yolunu tuttum. Yine aynı ablayla karşı karşıya geldim. Sohbeti aynı abla anlattı. 

Konumuz; Hazret-i Hızır Aleyhisselâm hayatta mıdır? Hayatta ise, niçin bazı mühim ulema hayatını kabul etmiyorlar? 
 sorusu üzerineydi. 
Hayatın 5 tabaka olduğunu öğrendim:

Birinci tabaka-i hayat: Bizim hayatımızdır.
İkinci tabaka-i hayat: Hazret-i Hızır ve İlyas Aleyhimesselâmın hayatlarıdır.
Üçüncü tabaka-i hayat: Hazret-i İdris ve İsâ Aleyhimesselâmın tabaka-i hayatlarıdır.
Dördüncü tabaka-i hayat: Şehit hayatıdır. 
Beşinci tabaka-i hayat: Kabirdekilerin ruhani hayatıdır.

Diğer bir konumuz ise; 
Cehennem nerededir? sorusu üzerineydi. Öğrendiğim hakikatler karşısında çok şaşırdım.

Anlatan abla, o kadar güzel anlatıyor ve o kadar bilgiliydi ki bende onun gibi olmak istedim.

Sonrasında ise o kadar bilgili olmak için ne yapmam gerektiğini düşündüm durdum.

Sanırım yine bir yol ayrımına giriyorum. 

Şimdilik aktaracaklarım bu kadar.
Görüşmek üzere :)

2 comments

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)