Çeyiz Alışverişi : Çatal Bıçak Takımı Seçimi


Nehir Dalyan Sade 89 Parça Çatal Bıçak Takımı


Ben geldim dostlar,

Sizlerle araştırmalarımı ve büyüklerimin tecrübelerini paylaşmaya devam ediyorum. 


Çatal bıçak takımında yaptığım araştırmalara göre en iyi  en iyi markalar; Jumbo, Korkmaz, Nehir .

Ancak Jumbo biraz yüksek bütçeler için ideal olabilir.

Daha çok paslanma sorunuyla karşılaşılan markalar ise çevremin ve büyüklerimin söylediği kadarıyla Bernardo ve Karaca.

Öyle ki Bernardo biraz daha yüksek maliyetli ve paslanma sorunuyla karşılaşılması nahoş bir durum.

Bense diğer markalardan uygun ve kaliteli olan Nehir markasını tercih ettim.


Nehir markası kendi sitelerinden de satış yapıyorlar ancak Gittigidiyor, Hepsiburada ve N11 'e göre daha pahalı olduğundan, oradaki satıcılara bakmanızı tavsiye ederim.


Bazı satıcılar belirli zamanlarda indirim yapıyorlar.

Bende bir satıcı indirimine rast geldim ve Nehir Dalyan Sade 89 parça çatal bıçak takımını aldım. Gelen ürünler de çok kaliteliydi. 

Çeyiz alışverişi konusunu olabildiğince az maliyetle tamamlamak istiyorum. İnşallah Rabbim yardım eder diyor, sözlerimi burada noktalıyorum.

Bir sonraki yazımda aldığım yemek takımından bahsetmek istiyorum.

Sevgilerimle.

2 comments

  1. Karacanın tabak takımlarını çok beğeniyorum ben de ama fiyatlar almış yürümüş çeyiz setlerinde bir indirim olur mu dersiniz şimdi alarak canımız çok yanacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bana artacakmış gibi geliyor ne kadar erken alırsak o kadar iyi :) Karaca markasıyla ilgili güzel yorumlar duymadığım için çekiniyorum biraz ama yemek takımları tasarım olarak hoş duruyor :) Sevgiler

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)