L-DK(Manga)


Merhaba arkadaşlar,

Bu haftaya  kaşla göz arasında bir manga sığdırdım. Sadece mangası var animesi bulunmuyor, ayrıca 2013 yılında filmi çekilmiş. 46 bölümü Türkçe yayınlanmış bir manga, hala çevirisine devam ediliyor.


L-DK'yi en çok okunan mangalar arasında buldum. Bu kadar okuyanı varsa bir bildikleri vardır; iyidir, hoştur diye düşünerek bir umutlarla başladım ki sormayın.



Konusuna şöyle kısaca bir değinmek istiyorum;

Kızımızın ebeveynleri, iş için başka bir şehre taşınır ancak Aoi yeni bir liseye transfer olmak istemez. Tek başına bir apartman dairesinde yaşar. 

Shuusei Kugayama okulunun en popüler erkeğidir ve aldığı tüm çıkma tekliflerini de reddetmektedir. Reddettiklerinden biri ise Aoi’nin en yakın arkadaşı Moe’dir. 

Bu durumdan dolayı Aoi, Shuusei’den kısmen de olsa nefret etmektedir. Aynı gün, Shuusei yalnız yaşayan Aoi’nin yan dairesine taşınır. Zamanla Aoi, Shuusei’nin o kadar da kötü biri olmadığını anlar.



Klasik bir Shoujo manga. Okulun en yakışıklı, zeki, popüler çocuğu esas oğlan. Kızımız ise  sıradan, standart güzellikte ama sevimli biri.

Aslına bakarsak  Ookami Shoujo to Kuro Ouji   animesini izlemeden önce bu mangayı okusaydım bayıla bayıla yorumlar yapabilir hatta konunun sürükleyici olduğuna dair bir şeyler karalayabilirdim. Ama konusu  bahsi  geçen animeye çok benziyor.
Farkı sadece biraz daha Smut(yetişkin mangası) olması diyemem. Bildiğin shoujo manga bu. 
Shoujo(romantik) manga seviyorsanız, okumanızı tavsiye edebilirim. Benim hayal kırıklığım daha önce buna benzer bir anime izlediğimden kaynaklandı. L-DK'nin de animesi olsa beni içine alabileceği düşüncesindeyim. Bu arada L-DKnin live action’ı(filmi) olduğundan yukarı da bahsetmiştim.

Ben filmini daha çok beğendim.Buradan  izleyebilir veya filme göz atabilirsiniz.
Mangasını okumak istiyorum derseniz buraya 
Mangasını hem arşivliyim hem de okuyayım, ayrıca ilk 8 bölümü nerde derseniz buraya bakabilirsiniz.

NOT!  Ayrıca her Pazar günü yeni bölüm çevirisi oluşturuluyor.




Sevgiyle kalın...
Photobucket




0 comments

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)