Blog İpuçları-Yazıya Link Ekleme


Bu yazımda blogumuzda yazıya link ekleme kodundan bahsedeceğim. "Bir sözcüğe tıkladığımızda başka bir siteye yönlendirme nasıl gerçekleşir?" sorusuna cevap bulacağız.


NOT : Resimlerin üzerine tıklarsanız büyük boyutta görebilirsiniz.


İlk zamanlarda bunun sıkıntısını çok yaşadım. Araştırmaya da fırsat bulamıyordum. Daha sonra sözcüklerin içine kodu saklamayı öğrendim. Resimli bir şekil de anlatacağım.
Blogda "Yeni Yayın Oluştur" a tıklıyorum. Ve kendime göre bir yazı oluşturuyorum.

 
Kalem kuklası sözcüğüne kendi blog kodumu saklamak istediğimde "Oluştur" un yanında bulunan HTML butonuna tıklıyorum. Ve alttaki kodun içinde gereken boşlukları dolduruyorum.

  



Örneğin ben kendi yazılarımdan biri olan Old Boy adresimi "kalem kuklası" yazısına saklamak istiyorum.



Bu işlemi yaptıktan sonra “Oluştur”a geldiğimizde kelimemizin altının çizildiğini görüyoruz.



Daha sonra "Yayınla" ya geldiğimizde işlemi görüyorsunuz.




Burada kalem kuklası yazısına tıkladığımızda Benim yönlendirdiğim siteye gidecek.




Bu konuya ilişkin bir sorunla karşı karşıya kalırsanız, bana ulaşmak için bu yazımın altına yorum bırakmanız yeterli olacaktır.

Umarım yararlı olmuştur.

 Sevgiyle kalın…
milkysmile


2 comments

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)