L-DK Manga-Film İncelemesi(L-DK filmi nasıl?)

kuklayazar.blogspot.com


Filmin Künyesi:
Film: L-DK
Yönetmen: Yasuhiro Kawamura
Tür: Dram,Romantik
Yapım: 2014/Japonya
Yazar: Ayu Watababe, Yuko Matsuda

Konusu: Aoi’nin ebeveynleri iş için başka bir şehre taşınır ancak Aoi yeni bir liseye transfer olmak istemez. O geride kalır ve tek başına bir apartman dairesinde yaşar. Shusei Kugayama, Aoi'nin dairesinin bitişiğine taşınır. Shusei onların lisesinde çok popüler bir öğrencidir.



Not! Konuyla ilgili daha fazla bilgi almak istiyorum diyorsanız bu yazımı okuyunuz.


Merhaba arkadaşlar, daha önce L-DK mangasının yazısını yayınlamıştım. Benim en büyük meşgalelerimden biri de anime ve mangaların filmlerini bulup arşivlemek.(Evet ben Boş İşler Müdürünüz!)

Var olan kitapları filme dönüştürürken büyük sıkıntılar yaşandığını hepimiz biliriz. Ama ben mangaların filme çevrildiklerinde çok kaliteli bir çizgi de konunun işlendiğini düşünürüm hep. İstisnalar var tabi(Kimi ni Todoke  gibi).




L-DK’nin mangası olmadığı için bende kafamda canlandırabileceğim ve gerçek hayatla bağdaştırabileceğim bir filmi yok mu acaba diye sorgularken filmiyle kesişti yolumuz.
kuklayazar.blogspot.com

Genelde Japon oyuncuların yeterli düzeyde kendilerini hikayeye adapte edemediği düşünülür. (Ki bende aynı fikirdeyim.) Ama bu filmde başroller harika iş çıkarmış. Ayrıca dış görünüşün önem arz ettiğini düşünerek bir inceleme yapacak olursam; kızımız çok güzel, esas oğlandan söz etmiyorum bile.

Manganın konusundan da sapıldığını düşünmüyorum. Sadece manga da smutlaşmaya çalışılan konular(duygusal konular), film de yumuşatılarak seyirciye aktarılmış. Her bir konu inci gibi işlenmeye çalışılmış, sonucunda da başarılı bir iş çıkmış ortaya.
Tavsiye eder miyim?

Ufacık bir romantik filmde “Ne o vıcık vıcık” diyorsanız, burada yolları ayıralım.

“Duygusal bir hikayeye ihtiyacım var, ama bulamıyorum” veya “benim neden sevgilim yok ki ya?” diyorsanız sizi linke doğru götürüyorum. Beni Takip Edin! 

Sevgilerimle...



4 comments

  1. Fark ettim de bir çok anime konusu benzer konular işliyor. Genelde japin kızı evde tek başına yaşar ... ama bunu merak ettim.

    YanıtlaSil
  2. Evet haklısın,Shoujo animelerde konu sıkıntısı yaşanıyor genelde. Ulaşılmaz erkek, sıradan kız hikayeleri... Konusu az çok Ookami'ye benziyor(izlediğini gördüm) :) Onun filmi olarak düşün. Çok hoşlanacağından eminim ^^

    YanıtlaSil
  3. Ben bunu izlemiştimm. *-* Çok güzeldii.

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)