Mimli Günler Dileriz: Blog Yazarları Ne Düşünüyor?

Ne Düşünüyorum

Merhaba Sevgili Blogger Dostlarım,
Uzun zamandır yoktum ve geri dönüşümü en sevdiğim blogger ablalarımdan Sevda Ablam'ın
mimi ile yapmak istedim. Yazımın sonlarına doğru mimlediklerimi yazdım ama yapmak isteyenler lütfen çekinmesin :)
Lafı fazla uzatmadan başlayalım o vakit.




1.       Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan bahsediyor musunuz?

Genelde bahsederim. Aslında başlarda daha çok bahsederdim ama şimdilerde çok hatırlatmıyorum. Yakın çevreme bloguma bakma alışkanlığı kazandırdım sanırım. Zamanla  blogger ağına takıldığım için arkadaşlarım da sağolsun, beni yalnız bırakmamak adına düşüncelerini yazmaktan çekinmediler. Bundan dolayı artık eskisi kadar bahsetme gereği duymuyorum.

2.       Neden blog yazıyorsunuz?

Başlarda en çok bu soruyu yöneltiyordum kendime. Ama birilerinin yazını okuyor olmasını bilmek paha biçilemez bir duygu. Aynı zamanda blogum yaptıklarımı hatırlatıcı görev üstleniyor.

3.       İlk yazınızla son yazınız arasında ne gibi farklar var?
Sanırım olaylara bütünsel bakmaya çalıştıkça bu alışkanlık haline geldi. Başlarda çok yazı yazmayı beceremeyen bir kişiliktim gerçi şimdi de öyleyim ama artık daha bir özgüvenle yazıyorum. Bende ki bu değişimde ister istemez yazılarıma yansıdı.

4.       Blog yazmak normal yaşantınıza neler kattı?

Kesinlikle birbirinden değerli insanlar kattı. Bunu tüm yüreğimle söylüyorum, öyle insanlarla tanıştım ki keşke daha önceden başlasaymışım yazmaya diye düşündüm.

5.       Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?
Cevabım kesinlikle evet. Hatta başlarının etini yediğim zamanlar çok oluyor ama tereddüt içerisindeler ve bu işe ayıracak zamanlarının olmadığını belirtiyorlar. Bende üstlerine varmıyorum artık.

6.       Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?

Blogum Anime- Manga- Kore Drama ağırlıklı olduğu için çok fazla ilham almam gereken bir durum söz konusu olmuyor ancak benzer yazılar yazan blogger arkadaşlarımın bloglarında severek geziniyorum. 
Ayrıca kitap okurken çok fazla cümle ve sözcük yazıp, blogumda kullanmaya ve günlük hayatıma bu sözcükleri katmaya özen gösteriyorum.

7.       Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kurabiliyor musun?
Evet, herkesle iyi geçinmeye özen gösteriyorum ayrıca blogger alemi, çok samimi insanlardan oluşuyor. Hepsine çok değer verdiğimi söylesem yalan söylemiş olmam herhalde. İyi ki varsınız.

8.       Rahatsız olduğunuz konular var mı?

Aslında pek rastlamıyorum böyle yazılara. İnsanların değer yargılarına saygı duyulduğu müddetçe insanlar fikirlerini söylemekten çekinmemeli.

Mimlediklerim ise şöyle :)


Sevgilerimle...               


53 comments

  1. çok samimi ve tatlısın canım :) en kısa sürede mimine cevap vereceğim :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin için aynı düşüncelere sahibim Mervecim. Dört gözle bekliyor olacağım canım :)

      Sil
  2. Teşekkür ederim adaşım ♥
    Arkadaşların bu konuda destek olması güzel, benimkiler pek bakmıyor. :/
    En kısa zamanda yapacağım kii :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum adaşcım, bakalım sen neler yazacaksın :)

      Sil
  3. Bu mimi çox bəyənirəm. Sənin cavablarını da sevərək oxudum. İnsanı ilk blog yazmağa başladığı vaxtlara aparır yazı. Yeni bloggerlər tanımaq isə blog yazmağın ən gözəl tərəflərindən biridir. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum Nana. Benim blog açmakla elde ettiğim en büyük kazancım burada kazandığım arkadaşlarımdır :)

      Sil
  4. Çok güzel bir mim olmuş, içten ve samimi cevaplar.
    Sizi tanımak adına güzel bir mim olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Keyifle okudum. Dreamellada bana paslamıştı bu mimi en yakın zamanda yapacağım:) tesekkürler:)

    YanıtlaSil
  6. Oy ablası sevsin güzel kuklamu.Ne güzel anlatmışsın kendini.Çok da güzel yazıyorsun küçüğüm,bol bol yaz,olduğun gibi çok iyisin zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sevda Ablacım. Bende seni çook seviyorum :)
      Hep beraber daha iyi olalım İnşallah :)

      Sil
  7. Çok güzel cevaplar canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Senin hakkında yeni şeyler öğrenmek çok eğlenceliydi :D Geri döndüğüne çok çok çok sevindiimm, özledik çok bi çok :D Mim için ayrıca teşekkür ederim, en kısa zamanda yapmaya çalışacağım ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dört gözle yapmanı bekliyorum o zaman Gözdeee :) Bir daha 2 satır da olsa yazmaya çalışacağım. Bende özledim valla sizleri :)

      Sil
  9. Hoş geldin Kukla! Güzel geldi ama keyifli bir mim sunmuşsun ki kalemine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  10. Artık aramıza döndüğüne göre yupppiiii diyebilirim ^.^ sen blogu açmasan ben nasıl tanışıcaktım seninle :))) iyi ki ama iyiki açtın :) beni halimden kim anlardı dimi ama ;)

    Bu arada o kadar çok mimlendim ki bu kapanışı ben yapıcam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "İyi ki" lerimden birisin Gözdecimm :)
      Asıl ben dertliyken, kelimeleriyle kim motive ederdi beni.
      Bloga her yazdığımda sen aklıma geliyorsun, ne kadar teşekkür etsem az :)
      İyi ki varsın canım :)

      Bende çok mimlenmişim. Derhal yapmam gerekiyor hepsini :)

      Sil
    2. Sende benim için öylesin :)) beni şıp diye anlarsın :*
      Artık döndün ya aramıza gelsin yeni dizi önerileri gelsin tavsiyeler :D

      Sil
    3. Haha en yakın zamanda başlayacağım dizi önerilerine...
      Çok mahrum bıraktım kendimi dizilerden :)

      Sil
  11. Hheheheh geç kalmışsın beybi kukla:)) ben bunu yaptım blogumda var bakmadınmı hmm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım ki, görmedim demek ki. Olsun, içimden seni mimlemek gelmişti haha :)

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kitapavcısı :)
      Senin mimini de yapacağım ama dur sen :)

      Sil
  13. Bu mimler sayesinde birbirimizi daha iyi tanıyoruz :)) Mim için teşekkür ederim Kukla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, birbirimize daha da yakınlaşıyoruz böylelikle :)
      Ben teşekkür ederim Kağıt Salıncak :)

      Sil
  14. Çok güzel bir etkinlik bir çok güzel blog buluyorum. Sizi takipteyim bloguma da beklerim. Yorumlarınız ve tavsiyeleriniz mıtlu eder.

    YanıtlaSil
  15. Keyifle okudum. Kalemine saglik.

    YanıtlaSil
  16. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Güliz, bloguma hoşgeldin :)

      Sil
  17. Merhaba...Göze'ciğimin bloğunda okuyunca hemen geldim... ben de yeniyim...bloğunuzu takibe aldım sevgiler
    Selma'nın Organik Mutfağı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geldim harika bir blogunuz var. Sizde bloguma hoşgeldiniz :)

      Sil
  18. ay baksanaaa sanbeeeee, döndüğünüüüü bikaç gün önce le yan'da yorum yaptığında görmüştümdüüüü oleeeey döncen tabiiii haftanın blogu bile olduuun, ayrıca sen zaten iyi yazıyon akıllım, ayrıcaaa, yapcem mimi taam :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha ya Sunbaee döndüm tabi, özledim sizi. Yeter bu kadar ayrılık dedim. Taam bekliyoom :)

      Sil
  19. Merhaba Gözdenin blogu sayesinde sizi tanıdım ve takibe aldım. Benim de dikiş ve moda blogum var...

    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
  20. Hoşgeldiniz öyleyse Nilgün Hanım :)
    Hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil
  21. Merhaba...
    Ben de Gözde'den geliyorum. Ne iyi edip geri dönmüşsünüz :)
    Benim de bir bakım kozmetik bloğum var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hoşgeldiniz o halde :)
      Hemen geliyorum blogunuza :)

      Sil
  22. Yazılarının devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Tatlım da burdaymış, İnşallah daha iyi olup, yazacağım yeniden :)

      Sil
    2. Merakla bekliyor olacağım tatlımmm :)

      Sil
  23. Ben blog yazalı çok olmuyor, henüz açtım ve içeriklerim kısıtlı. Ama hergün yazmaya çalışıyorum ve sanki gerçekten kendimi açıklayabiliyor muşum gibi hissediyorum. İnsan yazdıklarının beğenilip, yorum aldığını görünce sevinip daha çok yazmak ve blogun hakkını vermek istiyor. Öz ve samimi bir yazı olmuş. :) Gözde'nin Blogu sayesinde keşfettim sizi. Takipteyim, henüz yeniyim ama bende beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olur mu hiç, içeriklerin kısıtlı olabilir ama zamanla olur her şey. Hemen geliyorum blogunuza. Bu içten yorumunuza da çok teşekkür ederim :)
      Hoşgeldiniz bloguma tekrar tekrar :)

      Sil
  24. Eveetttttt dediğim gibi ben de geldim;)) Tebrikler, etkinlikler çok güzel devamıni ve sürekli bu güzelliklerin içinde olmayı umuyorum. Ben de bekler ve gelirseniz çok da sevinirim. Takipteyim:))))
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. Bende çok sevdim senin blogunu.
    Bloguma hoşgeldin o halde :)

    YanıtlaSil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)