Çeyiz Alışverişi: Schafer Yemek Takımı Aldım !


Selamün Aleyküm,

Görüşmeyeli iyisinizdir İnşallah

Beni sorarsanız şu sıra bir şeyler almaya çalışıyorum. En uygun nereden alırım diye düşünmekten bir şey alamadığımı da söyleyebiliriz. :)


Yakın zamanda Schafer'dan yemek takımı aldım ve alırken gerçekten çok zorlandım. Öncelikle marka seçimi çok önemliymiş. Korkmaz'ın yemek takımlarını çok beğensem de döviz kurları dalgalanmalarından sonra fiyatlarını iki katına çıkardıkları için almak istemedim. Ama yemek takımları  modelleri de çok hoşuma gidiyordu. Neyse ki Korkmaz'ın modellerine benzeyen bir marka buldum. Schafer !

 Korkmaz'dan şu yemek takımını beğenmiştim:

Korkmaz Bianca Collection 86 Parça Yuvarlak Yemek Takımı
Schafer'dan aldığım ürün ise;

Schafer Mega 12 Kişilik 86 Parça Yemek Takımı



Schafer'ın internet fiyatlarına baktığım da Korkmaz ile aynı olduğunu gördüm ama Eminönü'nde ki Schafer Fabrika Satış Mağazasına gidince ciddi oranda indirimli almış oldum. 

3-4 gün sonra kargoyla yemek takımı gönderildi. Hiçbir kırık yoktu ancak birkaç çorba kasesinin kenarlarında kusurlar mevcuttu ve biberliğin kutunun içinde bulunmadığını gördüm. Yani 85 parça ürün gelmişti.

Hemen mağazayı aradım. Şaşırdılar ve kusurlu olanları getirmemi söylediler. Kaseleri gösterdikten sonra fabrikaya gönderdiler ve 2 hafta sonra aramamı istediler. Çorba kaselerimin değişimi yaptılar ve eksik olan biberliği de gönderdiler.

Satış sonrası hizmetten çok memnun kaldım. Beni oyalamadılar ve kolaylıkla değişimi yaptılar.
Bundan dolayı şimdiden üründen ve satış sonrası destekten memnun kaldığımı söylemeliyim.

Ayrıca bir ürünü kırarsam, derhal kırık ürünle beraber gelmemi istediler.


Yemek takımı serüvenim bu kadardı..
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.
Hoşçakalın :)


8 comments

  1. Ve aleyküm selam öncelikle :) Yeni evlenecek birisi olarak bunlar gerekli konular, nişanlımla bu konuyu paylaşırım :) Paylaşımınız için teşekkür ederim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim tamamına erdirsin İnşalah :) Selam ve dua ile

      Sil
  2. Merhabalar.
    Sizin adınıza yaptığınız bu alışverişten ve alışveriş sonrası size yapılan bu hizmetten ben de ziyadesiyle memnun kaldım. Neden mi? İşte esnaf dediğiniz müessese böyle olmalı. Müşterisini oyalamamalı, ayıplı ürünlerini çenesini çoğaltmadan, mazeretler üretmeden, derhal değiştirmeli, kısacası müşterisini memnun etmeli. İşte hizmet budur. Bir daha ki sefere ürünlerin satış fiyatlarında artışlar bile olsa, artık güvendiğiniz için yine bu müesseseye gidecek ve ihtiyaçlarınızı buradan karşılayacaksınız. Kendi kusur ve hatalarını müşteriye yüklemeye çalışan esnaflardan ve müesseselerden nefret ederim.
    Efendim, ihtiyacınız için aldığınız yemek takımınız hayırlı olsun, güle güle ve iyi günlerde kullanın.
    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle güvenimi kazandılar. Öyle ki satış sonrası destek biz tüketiciler için çok önemli. Allah razı olsun çok yardımcı oldular. Allah razı olsun hocam. Selam ve dua ile. Allah'a emanet olun :)

      Sil
  3. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  4. Korkmazdan almayı düşünüyorum ben de ama ateş pahası ya kriz geçsin de öyle mi alsak napsak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bu kriz geçecek gibi görünmüyor. Geçse dahi fiyatların düşeceğini hiç düşünmüyorum :)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)