EKİM AYI RAPORU - 2020

 

Merhaba nasılsınız?

Beni sorarsanız bazen durgun bazen dalgalıyım. Ama iyi olmaya çalışıyorum. Hafta içi genelde çok yoğun oluyorum. Akademik alanda hedefler belirlediğim bir ay oldu. Bunları zamanı gelince veya gerçekleşince paylaşırım kim bilir...

Ümitvar olmaya çalışıyor ve yeni bir düzen kurmaya çalışıyorum kendime. Açıköğretim fakültesinde Edebiyat okumaya başladım, aynı zamanda süratli şekilde İngilizce çalışıyorum, IELTS sınavına girmeyi düşünüyorum.

Bir yandan da "Dostoyevski'nin Suç ve Cezasını" okuyorum. Ha birde "Tarihin Arka Odası" programının eski bölümlerine izleyerek mest oluyorum.

Bu arada "Start Up" adında bir Kore dizisi izlemeye başladım uzun yıllardan sonra.

Birde bu ay okuduğum "Beyaz Zambaklar Ülkesinde" kitabı beni çok etkiledi, yeni bir vizyon kattı diyebilirim.

Kasım ayında iş anlamında çok yoğun olacağım ama bu aya bir seyahat sıkıştırmak istiyorum. Ama ülkenin bu durumu ve gelişen(!) ekonomimiz beni endişelendirmiyor değil.

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar!


Sevgilerimle!

Kuklanız.

0 comments

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)