Kitapları Beraber Seveceğiz - SABAHATTİN ALİ




Etrafın seni sıktığı zaman kitap oku Ben şimdiye kadar her şeyden çok kitaplarımı severdim. Bundan sonra her şeyden çok seni seveceğim ve kitapları beraber seveceğiz. İnsan muhitin bayağı, manasız, soğuk tesirlerinden kurtulmak istediği zaman yalnız okumak fayda verir. Bana en felaketli günlerimde kitaplarım arkadaş oldu. Fakat bu yetmiyor. Şiirlerimde de gördün ki, kitaplara rağmen çok ıstırap çektim. Çünkü candan bir insanım yoktu. Sen benim yarım kalan tarafımı ikmal edeceksin.


Sabahattin Ali

2 comments

  1. Sayfalarına koca, koca âlemler nakşedilmiş ütopyalardır kitaplar. İnsan nasıl sevmesin, nasıl gönlüne zuhur eyleyen sıkıntı bir dalgaya kapılmışçasına yutulmasın mürekkep sayfalarda.
    Sabahattin Ali'nin bu sözünü çok sevdim. Teşekkürler Kukla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rivcim gelmişsin, hoşgelmişsin. Ne de güzel yazmışsın :)
      Bu güzel yazın için ben teşekkür ediyorum :)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)