Yeniköy Kahvesi ve Gümrükçü İshak Ağa Cami

Yeniköy Kahvesi ve  Gümrükçü İshak Ağa Camii

Selamün Aleyküm dostlar,

Hazine Beyle erken bir vakitte görüşme kararı aldık ancak Hazine Bey uyuyakalmış. Bir de bana geçe kalmayalım diyordu. Neyse. Daha fazla bir şey söylemeyeyim :)

Hazine Beyle buluştuktan sonra, benim daha önce birkaç kere gittiğim ve gitmekten büyük keyif aldığım Yeniköy Kahvesi'nin yolunu tuttuk. Normalde sessiz sakin olan bu tatlı mekan, pazar günü olmasından dolayı çok kalabalık olsa da, mekanın en güzel köşesine oturmak bize nasip oldu. 2 çay bir ıslak kek söyledik ve kediler eşliğinde çaylarımızı yudumladık. Burada biraz vakit geçirdikten sonra Kireçburnu Sahiline gitmek için yola koyulduk.


Gümrükçü İshak Ağa Camii

Sahilde oturup, birazcık da burada sohbet ettik. Namaz kılalım diye, Gümrükçü İshak Paşa Cami'ne geldik. Girişte yeni aldığım ayakkabıların, eskimeye yüz tuttuğunu anlatıyordum ki, bir amca eskiden ayakkabıların nasıl yapıldığını ve nasıl dayanıklı yapıldığını anlattı bize ayak üstü..

Namaz kılmadan önce caminin iç kısmında bir takım fotoğraf çekimleri yaptım :)










Caminin hemen yakınında bu arkadaşlara rast geldim :) 



Sonrada oradan ayrılıp, Kireçburnu Sahilde biraz sohbet ettikten sonra da evlerimize dağıldık :)

İşte bir günümüz de böyle geçti.
Sevgilerimle..

2 comments

  1. Ve Aleykümselam .
    Çok güzel bir gün olmuş :)
    Denk geldiğiniz arkadaşlar da çok sevimli 💞
    Cami de temiz, sade ve minik, huzurlu bir görüntüsü var 💚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok tatlı bir cami. Küçücük ve çok güzel:)

      Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)